motorkongen Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 HEi. er det noen som kan fortelle meg hvordan man lager og legger ut bilder til mobilen på hjemmerider step by step. Jeg har hjemmeside som er klar. Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
motorkongen Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 på data. hvordan legger jeg inn bilder som er tilpassa mobilen inn på internett slik at leg kan hente dem på mobilen Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Har faktisk ingen anelse....... Vet at det skulle funke på en måte. Ps. spør Molna Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er bare å legge dem på sida og taste inn URL'en i mobilens WAP-browser. Enten kan man legge bildene i en tom katalog (uten index.html) på sida eller så kan man lage en link til bildet i en HTML-side. Hvis man f.eks. legger bildet på www.home.no/arne/t720 uten en index.html så er det bare å gå på den URL'en så blir det automatisk en link til bildet der. På noen web-områder virker ikke dette pga sikkerhetsmessige årsaker, da må man lage en link til bildet. Lenke til kommentar
scenest Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvis du har geocities så er det bare å trykke på "Easy Upload" og dær "uploader" du bare de bildene du har og da blir siden din f.eks. www.geocities.com/per/t720.jpg/gif eller det du hadde lagt det ut som. Eks. www.geocities.com/so_meno/frag.gif[/code] Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 www.home.no/moto der lastet eg ned mine bilder, så kan no du sjå korleis han har gjort det.. -Kim- Lenke til kommentar
kakcoo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Du går hit: http://www.flashfxp.com/ og laster ned flashfxp, så åpner du det, trykker på det lille lynet og trykker på quick connect, deretter skriver du in URL (fks. home.no/), så brukernavnet, og så passordet. da er det bare å flytte bildene du har komrimert lit gif`er på 120x160 fra ruten på venstresiden til ruten på høyresiden. Så er det bare å gå på WAP og laste ned bildene! Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå