jøran Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg tenker litt på å importere en bruktbil fra utlandet, men jeg ønsker ikke å arrangere alt selv. Derfor lurte jeg på hvilke firma som driver med dette? (og kan anbefales) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Aner ikke hvor du bor, men Bilimportøren i Molde er regnet for å være veldig seriøs og skikkelig. Er en grunn til at bedriften har vokst seg såpass stor. Edit: Typo ... Endret 8. april 2008 av OML Lenke til kommentar
jøran Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ojsann, det glemte jeg visst å nevne. Jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, da er det kanskje ikke det dummeste å sjekke ut Bilimportøren Norge, som da altså holder til i Molde. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bare et lite tips: Jeg skulle importere en Subaru Impreza GT for en del år siden, og forhørte meg litt rundt. Mange av de kjente firmaene (husker ikke hvilke nå dessverre) smørte jævlig godt på, i et par tilfeller la de på rundt 60.000. Vær nøye med å sjekke prisene. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg handlet min Lexus av http://nippon.no/ , Tore er en hyggelig mann og holder til i Trondheim. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg handlet min Lexus av http://nippon.no/ , Tore er en hyggelig mann og holder til i Trondheim. Importerte han din bil spesifikt for deg, eller var det en som allerede var importert du kjøpte? Ser ut som han tar seg godt betalt i hvert fall, f.eks så skal han ha 245.000 for en 2000 Impreza GT som har gått 131.000. På finn ligger det en stasjonsvogn, riktignok 1998-modell, med omtrent lik kilometerstand som selges for 155.000. Tviler på at 90.000 kroner er normalt verditap på de to årene? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Han hadde den på hånden når jeg var ute etter en spesifik modell. Så begge deler Jeg sparte en del på bilen jeg kjøpte sammenlignet med norske priser. Har hatt bilen i et år snart og er ikke annet enn fornøyd Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvor mye tar de billigste importfirmaene for å ta seg av en komplett import? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror ikke du kommer under 10 000 kr. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dette er noe jeg lurer på og, er ikkeno problem i å finne no import firma, men heller det å finne et som er anbefalt og ikke bedriver landeveisrøveri Har sendt forespørsel om total pris hos et par firmaer, men pr. dags dato er de alle som en skyldig meg et svar. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Heisann, Har henta inn 4-5 biler fra Tyskland de siste 2 åra på hobbybasis. Hvis dere ønsker bistand så ta kontakt på post(a)importerbil.no. Sjekk gjerne nettsidene for referanser.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå