tirpiz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 hei. min lille bror vil trime sin mxz 550.. er det mulig ? vis dokker finner linker hvor man kan bestille så vil jeg gjerne ha Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Kanskje litt frekt men, bruk litt tid på skriving, litt vanskelig å lese når du skriver sånn.. Lillebror - trimme/trimming - Hvis - dere Er fullt navn på snøscooteren MXZ 550? Du kan sjekke litt her hva de har. http://websystem.gismo.se/system/start.asp...1&HSID=5599 Det er vel egentlig ikke lov å lage tråder om ulovlige ting her, sånn som feks trimming av kjøretøy. Jeg vet ikke om det gjelder alt men... Endret 8. april 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er fullt navn på snøscooteren MXZ 550? Ski-doo Selg scooteren og kjøp en større. Trimming både dyrere, mindre holdbart og mer stress Lenke til kommentar
tirpiz Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 viste ikke at det ulovlig å trimme.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er nok ikke ulovlig å trimme snøskutere nei Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det har jeg heller ikke sagt, det jeg mente var at admins liker ikke trimmetråder, ser det ut som da.. Da flere er blitt stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå