Tuckiozi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 I tillegg vil vi møte sjefsfiender som i følge Epic-mann Cliff Bleszinski vil få Brumak til å se ut som en babypanda. Dette blir svært Oo Kjenner at jeg gleder meg til november. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har drept RAAM, så de må finne seg en ny general Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg har drept RAAM, så de må finne seg en ny general Spørsmålet er om du har drept han på insane, ellers er han jo ikke "helt" død Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Vedder på vi får se litt av hu derre dama som prater i MP-delen (og litt i SP). Håper hu er fin. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ville ikke ha regnet med det. Mange som tror hun er locustdronningen, og berserkeren tatt i betrakning tror jeg ikke det er mye å forvente Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har drept RAAM, så de må finne seg en ny general Spørsmålet er om du har drept han på insane, ellers er han jo ikke "helt" død Insane blir for insane for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg