Entity extraction Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Da skal gaming riggen min oppgraderes. Det er nå 4 år siden siste "major" oppgradering. Dagens spec er som følger: Lian li PCv 1100B Intel P4 3.4 Ghz Asus p4c800E 2Gb PQI Turbo memory Powercolor Radeon X800XT PE 256MB Resten er det vanlige, raptor, mer disker, skjerm bla bla bla. Det er de 4 eller 5 nevnte delene jeg skal oppgradere. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal bytte ut kabinettet ennå her er det jeg har tenkt så langt: oppgradering Jeg liker godt ASUS hk, og vil helst holde meg til det. Nytt kabinett, hva skal jeg med det da, Lian li skal jo være så bra. Joda, men akkurat det jeg har har en dokumentert design feil. Jeg må rett og slett bytte det ut, det blir for varmt. Jeg spiller en del, warcraft, cod4, aoc (etterhvert) og andre ting. Ser en del Film på pcen (...) samt andre multimedia relaterte ting.(...) Jeg trenger plass til minst 5 hdd, helst mer. pris: 6-7000 kroner operativ systemet jeg skal ha inn nå blir vel vista, like greit å hoppe i det. Noen som har kommentarer om oppsettet mitt, og evt innspill til endringer? Takk for svar Endret 8. april 2008 av b@rgen Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ser helt greit ut spør du meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå