Pysj Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Selskapets nye multifunksjonsskriver støtter trådløst nettverk. Les mer Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har en canon MP600R som blant annet er trådløs. Det funker greit så lenge skriveren ikke står spesielt langt fra akksesspunktet, men med engang det blir en vegg og noen meter funker hele opplegget dårlig. Hva er rekkevidden på denne tro? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg har en canon MP600R som blant annet er trådløs. Det funker greit så lenge skriveren ikke står spesielt langt fra akksesspunktet, men med engang det blir en vegg og noen meter funker hele opplegget dårlig. Hva er rekkevidden på denne tro? Sto at den hadde WLAN så det vil si at den går via routeren (ikke skyt meg om det er feil). Da vil det være dekning der hvor det er trådløst nett i huset. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 vel, hp har kuttet kablene en god stund nå. Jeg har hatt en hp photosmart c7180 i ca ett år nå, funker strålende, god rekkevidde på den også Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hvorfor er det ingen som er smarte nok til å bygge den trådløse routeren inn i den store kassen som printeren egentlig er? Innebyggd router og plass til en harddisk hadde gjort printeren om til router og nettverksdisk. Alt mann trenger samlet i en boks. Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 da snakker du om en printerserver nesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå