nor_ranger Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Så var det skjermkort da... Har sett meg ut Sapphire Radeon 9700 128mb til ca 2200, Hva er forskjellene på den ovennevnte og PRO versjonen? er det verdt en tusenlapp+? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 radeon 9700 pro kan du få til (edit - 2999 ) kr på www.mpx.no Gigabyte Maya II ATI Radeon 9700PRO - 8X AGP, 128MB DDR-RAM, VGA/TV/DVI kostet 2999 er vel ingen spesielt store forskjeller foruten klokkehastigheten.. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvis du ikke vil bruke så mye penger kan du jo klokke 9700 opp til PRO ytelse. Du finner vel noen sammenligninger på tomshardware.com. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 pro utgaven har 2,8ns minne mens sapphire non-pro har 3,6ns så det er ikke "bare" og klokke opp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 klokkehastighetene er det som skiller kortene, men det er "bare" 800 kr i forskjell, kan jo likegodt gå for det raskeste og heller klokke det litt mer Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 pro utgaven har 2,8ns minne mens sapphire non-pro har 3,6ns så det er ikke "bare" og klokke opp Men likevel. Lenke til kommentar
nor_ranger Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg har ingen erfaring med overklokking, er det vanskelig? Har lest litt på overklokking.no men kunne godt tenke meg å lest mer.... Noen gode tips til hvordan jeg kan tilegne meg overklokkings kunnskap???????? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er egentlig ingenting kunnskap å vote. Du overklokker kortet via programmer som Rivatuner, 5 Hz av gangen frem til det krasjer eller er ustabilt. Så setter du tilbake til forrige OK instilling og bruker det Lenke til kommentar
nor_ranger Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Såpass, stilish! Takker og bukker skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Eneste forskjellen på Pro og non-Pro er hastigheten. Hvis du klokker et non-Pro opp til Pro-klokkefrekvenser, vil du få akkurat samme ytelsen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Eneste forskjellen på Pro og non-Pro er hastigheten. Hvis du klokker et non-Pro opp til Pro-klokkefrekvenser, vil du få akkurat samme ytelsen. Jo men det er da ikke garanter du klarer å klokke det opp til pro versjonen, så det beste er å kjøpe et pro kort? Men så har og pro versjonen bedre ram i de fleste tilfellene. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Jo, klart det er bedre å kjøpe et bedre kort Poenget mitt var bare at det var samme kortet, bare med forskjellig speed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå