relaps3 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jaa! Endelig, fikk lønnstilbud i dag, jobbet som lærling i en IKT bedrift, så fikk jeg fast jobb. Og jeg tok tilbudet Endelig 2 år ute i læra, og det lønte seg, for et slit. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gratulerer så mye! Gleder meg på dine vegne, du skulle sett smilet jeg har om munnen akkurat nå. Jeg gikk arbeidsløs i over 1 år etter at jeg var ferdig med min bachelorgrad, men det er lenge siden det. Lykke til! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Grattulerer. Og sånn av nyskjerrighet.... hva fikk du? Lenke til kommentar
relaps3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) 290 000 i året veldig stolt hehe. Men det var vanskelig, og har nesten jobbet meg ihjel for å få det til. Endret 8. april 2008 av Halogen Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Gratulerer så meget ! Er jo ei relativt god lønn da, kos deg ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå