abene Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ny firmware er nå tilgjengelig for Canon EOS 40D. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 * Bildestabilisatoren gir fra seg et unaturlig lyd når man trykker på visse knapper.* Bildestabilisatoren gjør at objektivet gir fra seg lyd når det festes til kameraet. Kameraet har jo ikke bildestabilisator. Hvordan skal ny programvare i kameraet kunne påvirke en bildestabilisator som sitter i et helt tilfeldig objektiv? Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 * Bildestabilisatoren gir fra seg et unaturlig lyd når man trykker på visse knapper.* Bildestabilisatoren gjør at objektivet gir fra seg lyd når det festes til kameraet. Kameraet har jo ikke bildestabilisator. Hvordan skal ny programvare i kameraet kunne påvirke en bildestabilisator som sitter i et helt tilfeldig objektiv? kanskje lese hele setningen??? # Fixes a phenomenon in which Image Stabilization operation emits a sound when certain buttons are pressed, with the EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS lens attached to the camera. # Fixes a phenomenon in which the Image Stabilization operation emits a sound from the lens when IS lenses are attached to the camera. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Feil i visning på LCD-skjermen. Bildet ser ikke helt naturlig ut. Den blir grei, har av og til irritert meg over at det ikke ser naturlig ut, og kanskje litt pixlete. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Greit å ta denne da alle ting skal jo bli bedre med alle slike opdateringer jeg gjorde det.- så får vi se om denne poden med ikke så veldig mye viten på dette kamera merker noe forskjell Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så frem til noe nytt å spennende når jeg så artikkelen... menmen Det med feil i visning på lcd skjermen trodde jeg var blitt fikset tidligere. Men har uansett vært et såpass sjeldent problem hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg