Boettemedbriller Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som veit om noen fine programmer til PSP? Kjører 3.90 m33.3 og trenger i hovedsak en mediaspiller, og en e-book reader! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Eneste homebrew jeg hadde på PSP'en før: http://www.scummvm.org/ Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bookr var vel en pen og grei ebok leser for pdf filer og slikt. Jeg er usikker på hvordan den fungerer med de siste firmwarene dog. Når det gjelder medieavspilling har jeg personlig sansen for Pimpstreamer. Den lar deg streame det meste fra en stasjonær pc til pspen din trådløst. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Er det ikke forskjell på hva man kan ha på en Slim og "fat" a? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Stemmer at det er forskjell på Slim og Phat ja. Phat har fremdeles 100% homebrewstøtte, og er den beste til homebrew. Slim sliter litt enda med 1.5 støtten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå