:---{D Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ja, jeg har fått det med meg. Dere har bestemt dere for å skrive Iphone og ikke iPhone. Men kan dere komme med noen grunner til det? Dere vil ikke være markedets slaver eller noe? Dere føler at iPhone er en irriterende måte å skrive det på? Grunnen til at jeg skriver dette er at jeg som leser blir irritert av å lese Iphone. Endret 8. april 2008 av :--{D Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 R T F M. De har forklart minst en trilliard ganger hvorfor de skriver Iphone og ikke iphone. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Greit. Det driter jeg i. Jeg er irritert! Og om det har blitt nevnt flere ganger innser de kanskje at det er en teit beslutning. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg er forøvrig enig. Det er irriterende og lese Iphone og Ipod og Imac osv. Synes rett og slett det framstår som amatørmessig av et nettsted og skrive velkjente og etablerte merkenavn på en feil måte i forhold til merkenavnet. Greit nok at Iphone er riktig og skrive i forhold til norsk rettskrivning. Men; iPhone er ikke et norskbasert merkenavn/ord i utgangspunktet. Det er i tillegg basert på et engelsk ord (Phone). Amobil.no er den eneste mobilsiden som skriver merkenavn feil. Man kan ikke bruke norsk rettskriving når det gjelder registrerte varemerker, fordi det er ikke korrekte (norske) ord i utgangspunktet, så hvem bryr seg? Sært Hint: Logoen deres har liten A forran mobil. amobil. Dere burde kanskje redigere/endre denne så den framstår som korrekt i forhold til den linjen dere kjører. Endret 8. april 2008 av bidz Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Denne diskusjonen er allerede tatt opp fler ganger, med forklarende svar fra Amobil. Om du har nye innlegg til en slik diskusjon kan du bruke forumet søkefunksjon, finne tråden og gi dine kommentarer der. Overflødig tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg