Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal på date for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må gutta slutte og syte dah.. Hvis dere absolutt ikke klarer å sponse ett par dater så får dere date gutter istedet! Problem solved!

 

- med unntak fra fjortiser som må få ukelønn fra mamma og lutfattige nuddel-studenter da.. Har man ikke, så har man ikke. Men hadde jeg vært gutt så hadde jeg nå gjort mitt ytterste for å få skrapa sammen nok til å gi ett nogelunde inntrykk på daten..

Lenke til kommentar
Nå må gutta slutte og syte dah.. Hvis dere absolutt ikke klarer å sponse ett par dater så får dere date gutter istedet! Problem solved!

Nei, nå får du gi deg. Har du én eneste god grunn for at det bør være slik? Og med mindre du vil tilbake på kjøkkenet holder det ikke med "det var sånn før".

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Nå må gutta slutte og syte dah.. Hvis dere absolutt ikke klarer å sponse ett par dater så får dere date gutter istedet! Problem solved!

 

- med unntak fra fjortiser som må få ukelønn fra mamma og lutfattige nuddel-studenter da.. Har man ikke, så har man ikke. Men hadde jeg vært gutt så hadde jeg nå gjort mitt ytterste for å få skrapa sammen nok til å gi ett nogelunde inntrykk på daten..

 

Syns du er litt på jordet jeg.

 

Så selv om mannen er kjempekjekk, morsom, sprudlende, grei, ja den flotteste mannen du kan tenke deg, hadde du fått en dårlig smak i munnen og følelse av turn-off hvis han foreslår å dele regninga? Fysshamei

 

/thread

Lenke til kommentar

Don't get me wrong, for jeg betaler alltid. Men er det rettferdig? Hvorfor skal dere jenter få beholde alle fordelene men ingen ulemper som vi menn har? Hvorfor skal alltid kvinnen settes i fokus og ikke mannen? Jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli vartet opp 24/7, blitt betalt for og det som bedre er.

 

Vi er way past likestilling nå

Lenke til kommentar

Vi snakker vel fortsatt om den første/andre daten vel? jeg snor meg ikke unna noe i det hele tatt, jeg sier det slik jeg føler det! Synes ikke det er så ille jeg da men.. Men tidene forandrer seg vel, og snart er det gutten som tar på seg kjole og jenta kommer og plukker han opp i dress på vei til daten..

 

Og man bruker vel ikke mer på en date enn det man bruker på en lørdagskveld på byen skulle jeg tro.. så er enkelte her som overdriver.

 

Selvsagt kan man være en kjempegod person for det, ikke misforstå. Penger er ikke viktig, men med tanke på førsteinntrykk og slik mange jenter tenker (tror jeg) at hvis gutten ikke har råd til en middag og ett par drinker eller hvis han ikke vil spandere det engang de første gangene, ja da ser ikke fremtiden så veldig lys ut med tanke på kronasjer. Ergo det gir ett svakt inntrykk. "er han kjip?"

 

ånei, nå jeg har jeg vekket monsteret tror jeg :!:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Don't get me wrong, for jeg betaler alltid. Men er det rettferdig? Hvorfor skal dere jenter få beholde alle fordelene men ingen ulemper som vi menn har? Hvorfor skal alltid kvinnen settes i fokus og ikke mannen? Jeg hadde ikke hatt noe i mot å bli vartet opp 24/7, blitt betalt for og det som bedre er.

 

Vi er way past likestilling nå

 

Word.

 

Word word word.

 

 

Ingen jenter får spesialbehandling av meg.

Lenke til kommentar
Vi snakker vel fortsatt om den første/andre daten vel? jeg snor meg ikke unna noe i det hele tatt, jeg sier det slik jeg føler det! Synes ikke det er så ille jeg da men.. Men tidene forandrer seg vel, og snart er det gutten som tar på seg kjole og jenta kommer og plukker han opp i dress på vei til daten..

 

Og man bruker vel ikke mer på en date enn det man bruker på en lørdagskveld på byen skulle jeg tro.. så er enkelte her som overdriver.

 

Selvsagt kan man være en kjempegod person for det, ikke misforstå. Penger er ikke viktig, men med tanke på førsteinntrykk og slik mange jenter tenker (tror jeg) at hvis gutten ikke har råd til en middag og ett par drinker eller hvis han ikke vil spandere det engang de første gangene, ja da ser ikke fremtiden så veldig lys ut med tanke på kronasjer. Ergo det gir ett svakt inntrykk. "er han kjip?"

 

ånei, nå jeg har jeg vekket monsteret tror jeg :!:

 

 

Og hvis hun ikke betaler noe på første daten; hva slags syn gir det OSS med tanke på fremtiden og HENNES kronasjer? Skal vi varte henne opp nå, og resten av hele livet? Føye oss etter hvert minste pip om nye sko, klær og smykker.

 

Og ja, det er klart jeg overdriver.

Lenke til kommentar
Hvor har det blitt av alle de ekte mannfolka egentlig? døde de alle før milleniumet eller? :hrm:

Hva med de ekte kvinnfolka, da? Du vet, de som parkerer ræva si hjemme så de ekte mannfolka kan få bløtkake og sex akkurat når de selv vil.

 

 

Ah, likte motargumentet der! :p

Lenke til kommentar

ja, 1-0 til de kjipe gniene gutta :roll:

 

Hvis du anser det som"ekte" kvinnfolk, ja da har vi to vidt forskjellige inntrykk av hva ekte kvinnfolk er..

 

For å sitte på ræva og vente på at mannen roper på fitte, ja det er ikke det jeg definerer som kvinnfolk ihvertfall...

 

heregud, er det noe å sutre over? spander en drink og middag på dama, .. uff så fælt! :ohmy::nei:

Lenke til kommentar
ja, 1-0 til de kjipe gniene gutta :roll:

 

Hvis du anser det som"ekte" kvinnfolk, ja da har vi to vidt forskjellige inntrykk av hva ekte kvinnfolk er..

 

For å sitte på ræva og vente på at mannen roper på fitte, ja det er ikke det jeg definerer som kvinnfolk ihvertfall...

 

heregud, er det noe å sutre over? spander en drink og middag på dama, .. uff så fælt! :ohmy::nei:

Hva med at dama betaler drinken sin og middagen sin selv? Ånei, uff så fælt!

 

Jeg spanderer dog alltid, selv om jeg er ung og ikke har ræva full av gryn. Og det er ikke ofte det er verdt og "skrape sammen alle penga sine" for at dama skal vartes opp.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det noe å sutre over? Kjønnsdiskriminering og urettferdighet skaper reaksjoner, og på bakgrunn av mange reaksjoner forandres forhåpentligvis samfunnet til et bedre og mer rettferdig sted.

Hvordan tror du at du kom deg fra å være heltidsmamma og husmor til å komme ut i jobb og bidra? Ved å IKKE sutre?

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det noe å sutre over? Kjønnsdiskriminering og urettferdighet skaper reaksjoner, og på bakgrunn av mange reaksjoner forandres forhåpentligvis samfunnet til et bedre og mer rettferdig sted.

Hvordan tror du at du kom deg fra å være heltidsmamma og husmor til å komme ut i jobb og bidra? Ved å IKKE sutre?

*tårevåt applaus*¨

 

2-0 til de ekte mannfolka, over den kjipe og gniene jenta som forventer å få spandert på seg. Fysjameg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...