Gå til innhold

iPhoto-aktig program til windows

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ute etter et iPhotoaktig program til pcen min. Har dessverre innsett det at min kjære Macbook Pro har blitt betraktelig tregere med årene og kan dessverre ikke konkurrere mot min pc. Derfor har jeg tenkt å flytte over alle bildene mine til min stasjonære pc. Har allerede flyttet over mine "profesjonelle" bilder til pcen og da bruker jeg Lightroom, men har lyst å skille disse fra mine vanlige bilder som feriebilder osv. Hvilket program anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg er ute etter et iPhotoaktig program til pcen min. Har dessverre innsett det at min kjære Macbook Pro har blitt betraktelig tregere med årene og kan dessverre ikke konkurrere mot min pc. Derfor har jeg tenkt å flytte over alle bildene mine til min stasjonære pc. Har allerede flyttet over mine "profesjonelle" bilder til pcen og da bruker jeg Lightroom, men har lyst å skille disse fra mine vanlige bilder som feriebilder osv. Hvilket program anbefaler dere?
Vet ikke om det likner på iPhoto, men jeg liker FastStone ImageViewer veldig godt... Er gratis, du finner den på http://www.faststone.org
Lenke til kommentar

Jeg bruker Adobe Photoshop Elements som jeg egentlig er veldig fornøyd med. Den har en organiseringsmodul som gir like god oversikt som Picasa, en forenklet versjon av Photoshop Editoren som lar meg gjøre det jeg ønsker, en modul for å lage WEB Album (kun flashbaserte nå - me not like) og en slideshow modul.

Du kan laste ned en 30 dagers versjon for å prøve før du kjøper. Koster ca 800,-

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...