Gå til innhold

Hjelp til ny mobil! Billig og bra

Anbefalte innlegg

Tiden er dessverre inne for å skaffe ny mobil. Eg hatar å se etter ny mobil fordi eg ikkje har peiling på kva som er bra eller ikkje. Eg hadde håpt å få noe hjelp her med å finne ein mobil eg kan bruke. Den dag i dag brukar eg K500i, som er den andre mobilen eg har hatt. Eg tviholder på denne mobilen så lenge den lever. Knappane funker ikkje som dei skal, joysticken har vert øydelagt ei lang tid (noen år?), batteriet sviktar totalt, kan bare ringe sammenhengende i 2 minutter før mobilen skrur seg sjølv av, må lades kvar natt!

Det eg brukar mobilen min til nå er å ring og sende meldinger. Ikkje mykje meir enn det. MMS, harkje sendt ein einaste ein, og Internett har eg enda ikkje prøvd. Kamera? tja, prøvd det eit par ganger.. ikkje noen fotograf for å sei det sånn. Spill på mobilen er bortkasta. SMS og Ringing er nok for meg, men det hadde vert gøy å hatt ein musikkmobil! Det er det einaste eg savnar på mobilen eg har i dag (K500i) er eit minnekort med musikk på.

Eg har sett på Chess X-One i det siste. Noen seier den eg kanonbra, andre seier den suger. Eg regnar med at dei som seier han suger sammenligner an med 3000,- mobiler. Men eg må seie at eg begynner å tvile på denne mobilen da eg leste at mobilen "suser" når ein ringer, og at dekningen på mobilen er dårlig.

Eg har Chess Kontant og har INGEN planer om å bytte!

Så for å oppsummere kva eg treng:

Billig som mulig: under 1000,-

Minnekort + MP3

Noe for å overføre musikk med (er det her blåtann kommer inn? eller er det noe annet? Kabel?)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 6300, beste telefonen jeg har hatt på årevis. Fra 1300,- i prisguiden.

Den har f.eks

- Blåtann

- Plass for minnekort

- Mp3-spiller og radio

- Glimrende skjerm

- Overaskende bra 2mp kamera for prisen

- Pent og slankt design så den ikke er plagsom i lommen

- Brukbar batterikapasitet

- Og ikke minst, IKKE masse greier som du ikke trenger!

http://amobil.no/artikler/nokia_6300/37799

Går litt over budsjettet ditt men jeg mener det er verdt det

Endret av stavros
Lenke til kommentar

Nokia 6300 er perfekt for deg.

IKKE kjøp fra Pixmania da disse telefonene her sannsynligvis ikke har støtte for norsk språk da disse er fra frankrike.

Et minnekort på 1 GB som passer denne telefonen har jeg sett til 69,- en plass.

Da blir det kanskje ikke så dyrt likevel?

Tipper det er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...