Tafsen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Korleis kan eg få til dette? Eg veit at det går an å trykke Ctrl+AltF1-6, men eg vil at det skal være ein del av skrivebordet mitt(KDE/Kwin). Eg prøvd å velge fullskjerm i frå alternativer til Konsole, men då får eg framleis scrollen og ramma rundt. Finnest det eventuelt ein anna terminal som lar seg køyre med fullskjerm slik som f.eks. film avspelera gjer? Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ser ikke problemet med å bruke CTRL+ALT+F1-6 når du alikavel skal ha den over alt som er på skrivebordet. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ser ikke problemet med å bruke CTRL+ALT+F1-6 når du alikavel skal ha den over alt som er på skrivebordet. Tja, man kan vel som regel endre utseendet på terminalvinduet mer enn console. I Gnome-terminal, bruker jeg F11 til å blåse den opp i full-screen. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skru av menylinje og rulling i profilen til Gnome Terminal, så er det bare å trykke F11. Konsole har så mye støy(hva er alle de rammene på innsiden av WM til?) i UIen at å få den i helt fullskjerm er vel umulig. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hva med yakuake stilt 100% i høyde og bredde? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Visst du ser lengre opp i tråden så er du at det ikkje går. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Og fleire grunner til å ikkje bruke Ctrl+Alt+F1-6. Notifications t.d. amarok, også at det tar for lang tid å skifte fram og tilbake med den andre metoden. Btw: Gnome-terminal fungerte perfekt Endret 15. april 2008 av rEaliTY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå