Bruce Gain Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hei! Jeg har satt opp en side hvor folk kan laste opp sine config filer til spillene counter-strike, og counter-strike: source. Jeg har sagt til scriptet at filene fra cs opplastningen skal bli lastet opp til /cs mappa. Deretter skal det være sånn at man skal kunne gå til http://mittdomene.com/cs, og deretter få en liste over alle filene som er lastet opp dit. Men når man går inn der, kommer denne beskjeden: ForbiddenYou don't have permission to access /cs/ on this server. Jeg lurer på om det er noen som vet om noen måte jeg kan gjøre sånn at alle kan se hvilke filer som er lastet opp der eller om dere vet om en måte og liste opp alle filene som er i den mappa. Takk for alle svar! Link til siden: www.cfg-files.com Endret 8. april 2008 av geek-gamer Lenke til kommentar
semafor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Som oftest er såkalt mod_autoindex disablet, modulen i Apache som generer den listen du etterlyser. Det finnes dog PHP-scripts som gjør dette for deg. Jeg husker ikke lenken, så let litt på forumet eller google. Lenke til kommentar
Bruce Gain Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Som oftest er såkalt mod_autoindex disablet, modulen i Apache som generer den listen du etterlyser. Det finnes dog PHP-scripts som gjør dette for deg. Jeg husker ikke lenken, så let litt på forumet eller google. Kunne du forklart litt nærmere, er ganske ny innen dette. Tar den på pm eller her? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Først og fremst: er det noe ala dette du leter etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå