konduktans Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fattern sier opp telenor-abonnementer vårt snart, og da antar jeg at @online.no-adressa mi blir stengt. Derfor trenger jeg en ny provider, og vil helst ha en med få brukere, som bruker pop3/smtp opplegg. Jeg vil ha noe som er enkelt å huske, og som fenger. Skal mest sannsynlig ha engelsk nick. Mvh. Emil Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva med @gmail.com eller @msn.com eller @live.com [email protected] Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Hva med @gmail.comeller @msn.com eller @live.com [email protected] Jeg ville aldri i verden brukt hotmail eller msn. På live er nicket mitt opptatt, og samme gjelder gmail:S Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Yahoo da? Har brukt Yahoo i alle år og er kjempefornøyd. God online e-postleser også. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hva med å bruke navnet ditt? Skal du bruke det til noe annet en hobbybasis ville jeg ha droppet nick som navn. Hadde ikke engang orket å svare på en jobbsøknad fra [email protected] Vil du betale så kan du kjøpe deg et domene, og f.eks bruke domeneshop.no 100kr året for 500mb. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Hva med å bruke navnet ditt?Skal du bruke det til noe annet en hobbybasis ville jeg ha droppet nick som navn. Hadde ikke engang orket å svare på en jobbsøknad fra [email protected] Vil du betale så kan du kjøpe deg et domene, og f.eks bruke domeneshop.no 100kr året for 500mb. Nickene mine er conflict og NeroX, så det er ikke så ille som ditt forslag=P Ingen som kan tilby meg en @tragisk.com/@dingz.no eller liknende adresse? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du kan få en gratis iphoneowner.org adresse, men that is it Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Du kan få en gratis iphoneowner.org adresse, men that is it Haha=P Har KU990 jeg. Liker ikke Iphone. For mye styr rundt en telefon som ikke er superbra. Hvorfor må man betale for pop o.l. på epost.no? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 De vil vel tjene penger Pop er ikke å anbefale, det er en "gammel" teknologi som blir mer eller mindre faset ut. Kjøp/få med imap. På den måten ligger epostene dine hele tiden på en server til du sletter de, og den sikkerheten trenger folk flest Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Pssst: Jeg kan skaffe deg [email protected]. Koster kun 1000€ i året! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan skaffe deg [email protected], men det vil koste deg litt =D Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan skaffe deg [email protected], men det vil koste deg litt =D Gir det 1000 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå