Nicolas9 Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Er det noen som vet om gode metoder for å få en site søkbar i søkemotorer, og ikke minst høyt rangert? kjenner jo til keywords, men lurer på andre effektive metoder? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Har hørt om sånne firmaer som "garanterer" at siden din blir høyt rangert men vet ikke hvordan det funker... Jeg leste et sted at man må submitte siden ofte til mange søkemotorer for å bli "populær". Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Takk for tips, men de firmaene som har slike garantier koster skjorta! Noe man kan gjøre direkte på siden i koder tro?? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Noe man kan gjøre direkte på siden i koder tro?? Tror ikke det, nei. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hvis du reklamerer for siden rundt på nettet så du får mange større og mindre sider til å linke til den vil etterhvert google legge merke til den og jo flere som linke til den jo høyere kommer du på lista der. eller så har ihvert www.av.com, www.kvasir.no, www.google.com en addurls funksion hvor du kan legge til din egen side. feks min egen side: gå til google.com og søk på magikern da vil du finne den nederst på den første av sidene. forhåpentligvis får jeg den vel høyere opp etterhvert. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Takk skal du ha for tips, selv om det du sier er godt kjent fra før. Får stadig vekk mail med tilbud om å submite til flere hundre søkemotorer for en viss pris. Har ikke helt troen på det der selv. Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Man kan legge til siden sin manuelt på google også http://www.google.com/intl/no/addurl.html Men det er rett som magikern sier, at google også automatisk finner siden. Ved hjelp av et lite php script jeg skrev, oppdaget jeg mye rart som besøkte domenet. http://duplex-crew.org/stats/ - Bare legg merke til treff fra f.eks looksmart.com, fastsearch.net, og googlebot.com. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 - Bare legg merke til treff fra f.eks looksmart.com, fastsearch.net, og googlebot.com. har treff fra disse fra tid til annen jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå