swikstor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Hei, Må spørre dere her i skjermkort delen av forumet om hjelp med dette. Har ikke helt holdt meg oppdatert på skjermkortfronten i det siste, og planlegger og kjøpe meg et nytt siden det jeg har ble kjøpt billig og bare er en midlertidlig løsning. Jeg vil veldig gjerne ha et skjærmkort som takler full HD. Søkte litt selv men det flommer over av forskjellige typer nå, og jeg har rett og slett ikke peiling på hva jeg bør velge. veldig positivt hvis det fungerer greit til spill også. vil gjærne kunne spille f.eks crysis o.l. uten tegn til lagg på høy oppløsning. Her er litt info ang resten av systemet mitt hvis dere trenger det. HK: Asus Crosshair Link CPU: AMD Athlon 64 X2 5200 (2,6 GHz) Link RAM: 2xKingston HyperX DDR2 1GB (Link 2xCrucial BallistiX PC2-6400 1GB Link HD: 1x Western Digital Raptor X 1000rpm 150 gb(OS Disk) Link 3x Samsung SpinPoint T166 500 GB Link Det var det. På forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Skal man spille Crysis uten lagg, så bør man minst ha et 9800gx2 og en veldig rask cpu. dessverre for deg så er ikkje amd på høyde med Core 2 duo/quad. Et eksempel på ytelse i Crysis. qore 2 quad @ 3,8 ghz og 9800gx2 gir ca 35-40 fps med oppløsning på 1680*1050 med instillingene på very high. Med et 8800 Ultrakort er fps på ca 20. Etter det jeg har testet, så krever crysis mye av cpu også. Derfor er det et must med en heftig cpu, om man vil kjøre høy oppløsning og instillingene max. Det finnes tester på internett som viser hva crysis yter på forskjellige cpu frekvenser. Google er din slave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå