Vegard_Haug Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 På biltur i ørkenen. Se videoen Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ser heftig ut, men av den korte videoen er det vanskelig å bedømme noe som helst av fysikken, skulle vært noe lengre så man kanskje fikk en slags bilde av spillet. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bad move å først ha reelle bilder, så spelebilder. Ble nedtur grafisk rett og slett. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Bad move å først ha reelle bilder, så spelebilder. Ble nedtur grafisk rett og slett. Er helt enig med deg i det, selv farcry ville hat samme effekt om man har virkelige bilder først og så spill-bilder etterpå. Men jaja, når jeg nå ser på screenshotsene så ser det mer en flott nok ut for min del Noe som jeg tenker litt over er jo loadetiden, den må jo være ekstrem når du skal ha sånn free roam løp da :\ Endret 10. april 2008 av The Very End Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg