Gå til innhold

Vil ha utenlandske flagg på 17. Mai


Flaggbruk 17. mai  

644 stemmer

  1. 1. Mener du mennesker selv skal få velge hvilket flagg de vil gå med på 17. mai?

    • Ja, og det plager meg ikke om man velger et annet enn det norske.
      128
    • Ja, men det vil plage meg om de velger et annet enn det norske.
      109
    • Nei, andre flagg enn det norske (og mulig samiske) bør være forbudt å bruke på 17. mai.
      394
    • Vet ikke/ingen formening.
      13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Synes det er hyggelig at folk med en annen nasjonalitet ønsker å feire grunnlovsdagen vår jeg.

 

 

De feirer ikke grunnlovsdagen vår, de feirer sin egen nasjon som de har rømt fra og demonstrerer hvor lite norske de er.

Les hva Dotten skriver om flaggbruk. Fascinerende at småbarn vet mer om flagg enn voksne folk.

Lenke til kommentar

Det blir bare feil at folk på NORGES nasjonaldag vifter med flagg som representerer en annen stat..

Hvorfor skal folk feire Iran eller Pakistan på NORGES nasjonaldag? De har jo deres egen nasjonaldag de kan gjøre det på! Norge får vel snart ikke lenger hete Norge, men må hete noe sånt som Muslimenes Nikkedukke.

Dette har gått for langt!

Lenke til kommentar
Det blir bare feil at folk på NORGES nasjonaldag vifter med flagg som representerer en annen stat..

Hvorfor skal folk feire Iran eller Pakistan på NORGES nasjonaldag? De har jo deres egen nasjonaldag de kan gjøre det på! Norge får vel snart ikke lenger hete Norge, men må hete noe sånt som Muslimenes Nikkedukke.

Dette har gått for langt!

 

Vet du engang hva vi feirer den 17. mai? Jeg tviler på at du noensinne vil innse, eller ta deg bryet med å innse, hvor mye innvandringen hit til landet har bidratt til de verdiene som feires på 17. mai.

Lenke til kommentar

Vi trenger et forbud mot utenlandske flagg i 17.mai-toget like mye som vi trenger et forbud mot nakne mennesker i 17.mai-toget.

 

Ingen av delene har noen gang vært noe problem i praksis.

 

Hvorfor forby noe som ingen driver med?

Hvorfor forby noe som nesten ingen noen gang har tenkt på å gjøre? (Ifølge flere spørreundersøkelser i mai i fjor.)

Lenke til kommentar
Synes det er hyggelig at folk med en annen nasjonalitet ønsker å feire grunnlovsdagen vår jeg.

 

 

De feirer ikke grunnlovsdagen vår, de feirer sin egen nasjon som de har rømt fra og demonstrerer hvor lite norske de er.

Les hva Dotten skriver om flaggbruk. Fascinerende at småbarn vet mer om flagg enn voksne folk.

 

Gidder du legge ved en link til/sitere det innlegget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...