Bone Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Heisann! Kjøpte en gang i tiden spillet Chronicles of Riddick - Escape from Butchers Bay til PC, men jeg fikk liksom aldri helt spilt det.. hadde så mye annet å spille akkurat da, og så har det bare blitt utsatt, og utsatt.. MEN, siden jeg vet at jeg har gått glipp av en liten perle, og siden jeg er en stor fan av Riddick -filmene, så vil jeg spille det.. Jeg har derimot funnet meg godt til rette -spillmessig- i "go-stolen" i stua, og tenkte kanskje heller å spille det på Xbox360'n min, enn på PC! Så, derfor lurte jeg litt.. Fungerer spillet bra på Xbox360? Litt med tanke på grafikk, og om det er noen kompatibilitetsproblemer? Takker for svar! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Spillet er vel ikke ett av de støttede når det gjelder bakoverkompatibilitet (det ligger ikke i lista i det heletatt), men det har jo vært snakk om en remake av det originale spillet på xbox 360 og PS3. Så enten kan du jo vente og se, eller eventuelt bare spille det på PC-en... Spillet er hvertfall verdt å få med seg! Endret 8. april 2008 av -Mr.T- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare så det er klart, remaken er offisielt annonsert og er ventet i løpet av 2008. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bra det er noen som er oppdaterte Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ah.. Takker for svar Da tror jeg nok at jeg venter på remaken, ja! Finfin lesning dette her! Lenke til kommentar
valori Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare så det er klart, remaken er offisielt annonsert og er ventet i løpet av 2008. Tja, har ikke vært særlig nyheter rundt det så blir ikke overrasket hvis det kommer senere eller ikke kommer i det hele tatt. Ville mye heller fått tak i en Xbox og spilt dette. Et av de beste spillene forrige generasjon. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 hva med å kjøpe deg den dongelen som gjør at du kan bruke xbox360 kontrollere på PC? Og spille spillet der, iogmed at du allerede har kjøpt det til PC? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 En dongle? Jeg har 360-kontroller med USB -ledning, så det fungerer jo på PC-en.. Men, sånn sett liker jeg å bruke mus og tastatur.. Grunnen til at jeg ville spille det på Xbox i stedet for PC var at jeg har funnet meg mer til rette i go-stolen i stua, enn i kontorstolen på rommet mitt om dagen.. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 En annen løsning er jo å ta med seg PC-en inn i stua og koble den til TV-en Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 hehe.. Sant! Men, det har jeg egentlig allerede.. en semi-HTPC.. men, den andre PC-en min er fortsatt hakket bedre, den som står på rommet.. Jaja.. det løser seg vel sikkert.. Men, om den remaken hadde kommet, så hadde det vært knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå