Henriksm Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=101692 Specs: CPU : Intel® Core™ 2 Duo processor T8300 2.40 GHz, Level 2 cache 3 MB Skjerm : 20,1" WSXGA+ High Definition Brightview Widescreen 1680x1050 Minne : 4096 MB DDR2 667 Mhz (2 x 2048 MB) (Maks 4 GB minne) Harddisk : 320 GB SATA-harddisk 2x160GB), 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system) Chip-set : Intel® Core™ 2 Duo Grafikk : NVIDIA® GeForce™ 8800M GTS Up to 1791 MB total graphics memory with 512MB dedicated Optisk enhet : HD DVD ROM with SuperMulti DVD±R/RW Double Layer Vekt : 7,05 kg Operativsystem : : Windows Vista Home Premium Edition (Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk) Vurederer og kjøpe denne pcen. Jeg kommer til å bruke den til litt gaming, til spill som CS og Oblivion. Se på film, og ja... stort sett alt man kan gjøre med en pc som går under kategorien normal bruk også en del av poenget at skjermen er så stor som den er, pcen skal flyttes lite på. Men jeg har lest mye om disse HDX pcene, både positivt og negativt. så derfor er jeg usikker og vil gjerne få noen innspill angående denne pcen generelt, hva den kan gjøre og eventuelt om noen vet om lignende lap-topper. Kan om pcen er veldig bra gå ned til 17". pris er forsovet ikke et stort problem kan gå opp til nesten 30. 000 om nødvendig Håper jeg får svar:) Endret 8. april 2008 av Jorge92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå