The7thSense Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hei alle sammen: Hvordan vet jeg at alle mine 3 skjermkort blir brukt? Må jeg laste ned drivere for å kunne bruke 3 x 8800GTX Ultra skjermkort? Håper at noen vet svaret til dette... Endret 9. april 2008 av The7thSense Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bruk forceware 174.74. Dette er nyeste driver, og skal fungere bra med tri-sli og quad sli. Lykke til! Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Bruk forceware 174.74. Dette er nyeste driver, og skal fungere bra med tri-sli og quad sli. Lykke til! Takk for tipset, men når jeg går på Nvidia sine sider så kommer ikke den driver versjonen opp. Der kommer versjon 169.25. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bruk forceware 174.74. Dette er nyeste driver, og skal fungere bra med tri-sli og quad sli. Lykke til! Takk for tipset, men når jeg går på Nvidia sine sider så kommer ikke den driver versjonen opp. Der kommer versjon 169.25. Du finner driverene på www.guru3d.com Lenke til kommentar
ducA Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Bare gå på beta driver seksjonen til nvidia Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Bare gå på beta driver seksjonen til nvidiaDa var det i orden og alt virker som en drøm Tusen takk for alle tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå