thewall1 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg kjøpte meg nettop en toshiba regza 42av500pg men for ikke koblet den til dataen min fordi tv'en ikke har VGA. Vet noen hvordan jeg kan få koblet dem sammen. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du kan kjøpe en DVI-HDMI kabel for å koble dem sammen. Lenke til kommentar
thewall1 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Har vurdert det men data'en har bare vga vet noen en annen metode Lenke til kommentar
Johannne Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 thewall1 skrev: Jeg kjøpte meg nettop en toshiba regza 42av500pg men for ikke koblet den til dataen min fordi tv'en ikke har VGA.Vet noen hvordan jeg kan få koblet dem sammen. Nei, jeg kan ikke hjelpe deg. Dessverre. Men jeg så lenge lurt på hvordan denne toshiba regza er som TV? Bra bilde? Grei å stille inn? Takker for svar. Lenke til kommentar
thewall1 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Johannne skrev: thewall1 skrev: Jeg kjøpte meg nettop en toshiba regza 42av500pg men for ikke koblet den til dataen min fordi tv'en ikke har VGA.Vet noen hvordan jeg kan få koblet dem sammen. Nei, jeg kan ikke hjelpe deg. Dessverre. Men jeg så lenge lurt på hvordan denne toshiba regza er som TV? Bra bilde? Grei å stille inn? Takker for svar. Tv'en funker jævla bra som en tv, Bilde er fint og klart med briliant kontrast, Høyt volum men stille gående. Instillingene er ganske enkle. Prisen er heller ikke så verst på lefdal for 7995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå