Dagda Mar Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hei Er det noen som har peiling på den beste måten å konvertere et Geforce 2 kort til et Quadro 2 Pro eller Quadro 2 Mxr/ex Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hvis du er hendig med loddebolten kan du jo se her: http://www.tweakhardware.com/guide/quadro/ Det finnes en software mod også, men den bare "lurer" driverne til å bruke enkelte quadro funksjoner, med denne hardware mod'en kan du flashe kortet med quadro bios og få brukt funksjoner som bare tilbys av kortprodusentenes egne drivere osv... Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 du må også ha en skikkerlig loddebolt som du kan stille varmen på..klarte å øderlegge mitt gf2mx god grunn til å kjøpe nytt :wink: selvom det blir et budsjett kort :wink: Lenke til kommentar
delete_this_account Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Nå har jeg loddet på mitt geforce 256 pro, vellykket. Er det noen som vet hvordan jeg oppdaterer biosen på kortet? Lenke til kommentar
TheGEEK Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg vet at du kan bruke softquadro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå