Avon657 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Det er ikke uten grunn, Intel gir best ytelse. De ligger også lengre fremover i utviklingen enn AMD. Back to topic: Pappa har et QuadGT HK og han har aldri hatt et så stabilt og bra HK på lenge sier han. Tror ikke det er store forskjeller mellom IP35 Pro og QuadGT sett bortsett fra buss hastigheten og CF mulighet med 3 skjermkort på QuadGT Skal man ikke ha CF med 3 skjermkort (noe jeg ser du ikke skal) så er det penger å tjene ved å kjøpe P35 Pro. Morsomt å se noen som virkelig setter pris på hjelp fra forumet Vennlig hilsen H-H Hei! Nå går det vel ikke an å bli sikrere. IP35 PRO + Q66000 = 100% TAKKER BUKKER og PLYSTRER! Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Ikke sikkert du bør høre på meg da, jeg er visst et selværklert geni som tror jeg har peil visstnok... fordi jeg anbefaler Intel fremfor AMD, men men.. får leve med det da.... Du aner ikke hvor mye jeg har revet meg i håret i denne prosessen! Men du skal bare være stolt av det du kan. Det er gull verdt i mine øyne. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Takk for det ;-) Får håpe du blir fornøyd Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det er ikke uten grunn, Intel gir best ytelse. De ligger også lengre fremover i utviklingen enn AMD. Back to topic: Pappa har et QuadGT HK og han har aldri hatt et så stabilt og bra HK på lenge sier han. Tror ikke det er store forskjeller mellom IP35 Pro og QuadGT sett bortsett fra buss hastigheten og CF mulighet med 3 skjermkort på QuadGT Skal man ikke ha CF med 3 skjermkort (noe jeg ser du ikke skal) så er det penger å tjene ved å kjøpe P35 Pro. Morsomt å se noen som virkelig setter pris på hjelp fra forumet Vennlig hilsen H-H Tror ikke du kan kjøre Tri Crossfire på X38... Mener å ha hørt at port nr 3 ikke tok imot ett skjermkort og nektet å starte. Men det verste problemet er at jeg ser ikke at det går å trykke dit ett til, at det blir for trangt, men jeg har ikke prøvd da. Siste problemet som gjør det lite attraktivt er at den ekstra porten bare har 4x båndbredde som vil senke hele Crossfire oppsettet. Da igjen, dette betyr ingenting for Kjøttmunn, bare tenkte jeg skulle peke det ut, er noen andre forskjeller på X38 også som jeg har sett her og der fra IP35 Pro... Angrer ikke på kjøpet for å si det sånn. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bare hygglig Kjøttmunn! Er bare morsomt å hjelpe noen som er såå happy Mulig QuadGT ikke "godtar" 3 skjermkort nei, har ikke prøvd det ut. Men uansett så er det irrelevant for trådstarter som du sa Du får ha lykke til med pc-kjøp! Vennlig hilsen H-H aka Marius B Lenke til kommentar
Avon657 Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Takk for det. Har virkelig kost meg når jeg så listen over awards som dette kortet har fått. Jeg føler meg heldig. Utrolig vanskelig å finne fram i jungelen, men så plutselig så satt den ja. Fantastsk: http://www.abit.com.tw/page/no/motherboard...TEXT=IP35%20Pro Får ikke takket nok! Endret 9. april 2008 av Kjøttmunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå