brk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei, skal ut Onsdag og se en fotballkamp, og tenkte jeg samtidig skulle ta med meg kameraet og teste ut "sportsfoto", Det jeg lurer på er vilket objektiv jeg skal ta med meg. Har følgende, (Canon EOS 30D) EF-S 18-55 IS, og et EF 70-300 1:4.5-6.6 DO IS. Jeg regner med at jeg blir å stille meg i nærheten av motstanderens mål, slik at jeg kan få noen shots av hjemmelaget når de forhåpentligvis scorer. Hva skal jeg velge, Den tunge DO, eller 18-55. ? Lysforholdene er gode, regner jeg med. Lenke til kommentar
solaas Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er kampen om kvelden vil nok ingen av dem funke... er det om dagen ville jeg valgt 70-300 pga rekkevidden. Lenke til kommentar
brk Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Den går på ettermiddagen. bra med lys enda da her. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg tror allikevel du vil få problemer med begge to så lenge ikke alle spillerne står stille på én gang. Ta med begge to og vurder eller bytt underveis Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 kamplys er som regel ikke nok, om du ikke har veldig lyssterke objektiver. Tror derfor at du evt må skru opp iso en del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå