CFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) jeg vet dette kan høres litt rart ut men et annet mål jeg har... jeg er håndtverker lerling og har egentlig litt lyst til og starte et firma en gang i tiden som kan hjelpe alcoholikre/ narkomane til og tjene litt små penger sånn for og ha noe og starte med i stede for og starte helt på bånn etter avrusning...helt enkle oppgaver som klippe gress...male om sommeren måke snø osv såndt slags....men har ingen aning hvordan jeg går frem enda da.. Jeg ville bare kallt det for snillt Merk at alle andre hittil har ønsket noe til seg selv... Inkl. meg Endret 8. april 2008 av gilera Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 kjøre totalt målløst hvor jeg vil. uten og tenke på at "jeg må hjem fordi" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 jeg vet dette kan høres litt rart ut men et annet mål jeg har... jeg er håndtverker lerling og har egentlig litt lyst til og starte et firma en gang i tiden som kan hjelpe alcoholikre/ narkomane til og tjene litt små penger sånn for og ha noe og starte med i stede for og starte helt på bånn etter avrusning...helt enkle oppgaver som klippe gress...male om sommeren måke snø osv såndt slags....men har ingen aning hvordan jeg går frem enda da.. Jeg ville bare kallt det for snillt Merk at alle andre hittil har ønsket noe til seg selv... Inkl. meg jeg mener liksom...vi har jo med mennesker her i verden og som ikke har det like bra som oss..som ikke kan sitte på et forum og diskutere med folk....tenk på han som ligger ute i papp esken sin og fyrser om vinteren Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Få barn. Er vel den ene tingen jeg håper jeg får oppleve før jeg dør. Hiver meg på den. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) jeg mener liksom...vi har jo med mennesker her i verden og som ikke har det like bra som oss..som ikke kan sitte på et forum og diskutere med folk....tenk på han som ligger ute i papp esken sin og fyrser om vinteren Eller negerbarn som sulter. Eller folk som må lete på søppeldynga for å klare seg. I mens sitter det norske fjortiser og hyler på Idol. Verden er så absurd og jævlig. Ok dette ble litt offtopic... Endret 9. april 2008 av WarpX Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Eie en flunkende ny Corvette og Mustang, samt ta en tur ned til Titanic, og skydiving Endret 9. april 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Overleve 1 uke på en øde strand eller i en jungel, kun på mat jeg finner i naturen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fikk endel nye ting etter å ha lest denne tråden men Negotation sin hørtes spennende ut^^ Skal prøves så snart som mulig^^ Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hoppe i fallskjerm. Klassiker Gleder meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Skaffe meg en sinnsyk kondisjon. Har også en liten drøm om å lage en ordentlig film, men da må det være profesjonelt. Jeg snakker om et mesterverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå