gyt6 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hei. skulle så gjerne ha fått tak i et stk kanalskjørt venstre side på min audi a6 stasjonsvogn 1,8tq 2002 modell. kunne tenkt meg brukt i god stand eller uorginal...hos møller koster det sikkert 78990 kr på tilbud Lenke til kommentar
citronen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 mekonomen? Rettferdig pris. Si at du jobber i Bærum Kommune, og du vil få grepa rabatt. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har du kjørt over et kumlokk nå igjen? Har stått på en furustubbe selv jeg, så kjenner til problemet. Fikk tak i en traktor med lesseapparat og fikk etterhvert 4 hjul i bakken. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Har du kjørt over et kumlokk nå igjen? Har stått på en furustubbe selv jeg, så kjenner til problemet. Fikk tak i en traktor med lesseapparat og fikk etterhvert 4 hjul i bakken. nei ingen kumlokk hehe, men noe så dumt som at eg punkterte og skulle skifte til reservedekket i halv-mørket med jekken som fulgte med bilen. kjente no under jeg og fant "et spor" som kunne passe, men det skulle vise seg at det overhodet ikke va noe jekk-feste hehe...eg jekket som bare det og plutselig skle jekken av og bilen datt ned igjen som en pose poteter og flekket opp en stor bit av sideskjørtet hehe...sånn kan det gikk har prøvd mekonomen uten hell Endret 8. april 2008 av gyt6 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Haha, jeg gjorde det samme på min A6. Trodde jekk-festet satt riktig, men etterhvert så begynte kanalskjørtet å bule utover så skjønte at noe var galt... Gikk heldigvis bra, bulen gikk bort når jeg jekket ned bilen igjen. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 etter uttallige søk og mailer endte jeg tilslutt opp hos møller hehe....men blei positivt overrasket. rett under 1000-lappen inkl mva...hallo tenkte eg hehe.. eg såg for meg 3-4000 spenn så det endte jo bra tilslutt allikavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå