slideface Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 hei, trenger hjelp til nye hodetelefoner som skal brukes til data(spille spill) og MP3 spiller,musikk. Kriterier: -Komfortable over lengre tid. -helst ikke opp i 1500kr men hvis jeg finner noen fine så går dette bra. -helst ikke se "billig" ut, men pen å se på. var på Expert i dag å fikk se disse: http://www.pioneer.no/no/products/42/67/22...-MJ5/index.html og de hadde en ganske grei pris på 700kr. er dette noe å kjøpe? elller har andre noen å anbefale? takk for alle Svar! Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 hei, trenger hjelp til nye hodetelefoner som skal brukes til data(spille spill) og MP3 spiller,musikk. Kriterier: -Komfortable over lengre tid. -helst ikke opp i 1500kr men hvis jeg finner noen fine så går dette bra. -helst ikke se "billig" ut, men pen å se på. var på Expert i dag å fikk se disse: http://www.pioneer.no/no/products/42/67/22...-MJ5/index.html og de hadde en ganske grei pris på 700kr. er dette noe å kjøpe? elller har andre noen å anbefale? takk for alle Svar! Beyerdynamic dt 770 pro er over prisgrensen din men den er pr0 (1600-1700kr tror jeg) Er ekstremt god lyd på dem samtidig som de er gode og ha på seg leeeeeeeenge. Samtidig som de ser bra ut men de er ikke akkurat egnet for portabelt bruk (altså utebruk.) Er mange tester om denne på internett bare og kike der hardware.no har en test og Men er for og være helt ærlig vanskelig og anbefale komfortable hodetelefoner det er nesten noe du må teste selv. Til portabelt bruk regner jeg med akg k518dj er greie, har bestillt meg de selv samtidig som de ser sykt kule ut. Koster noe oppe i 450 kr på cdon.com er noen anbefalte hodetelefoner værtfall her på forumet mange plasser Lenke til kommentar
slideface Skrevet 7. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 takk for et raskt svar. ja de så fine ut begge to, men jeg tror egentlig ikke at jeg kommer til å bruke de mye ute, mer når jeg er ute på farten med familien eller venner på biltur. men kommer jo til å bruke den ute også, så akkurat nåså tror jeg at det blir AKG`n. men jeg får vente å se hva andre svarer før jeg bestemmer meg. takk igjen-... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 takk for et raskt svar. ja de så fine ut begge to, men jeg tror egentlig ikke at jeg kommer til å bruke de mye ute, mer når jeg er ute på farten med familien eller venner på biltur. men kommer jo til å bruke den ute også, så akkurat nåså tror jeg at det blir AKG`n. men jeg får vente å se hva andre svarer før jeg bestemmer meg. takk igjen-... Har begge de to der. AKGene er absolutt ikke komfortable over lang tid, det er DT770. Samtidig så kan du belage deg på aldri igjen å kjøpe hodetelefoner om du går for DT770 med én gang. Begge to har forøvrig lang ledning, 3m på dt770 og 2,1 på k518 Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 takk for et raskt svar. ja de så fine ut begge to, men jeg tror egentlig ikke at jeg kommer til å bruke de mye ute, mer når jeg er ute på farten med familien eller venner på biltur. men kommer jo til å bruke den ute også, så akkurat nåså tror jeg at det blir AKG`n. men jeg får vente å se hva andre svarer før jeg bestemmer meg. takk igjen-... Har begge de to der. AKGene er absolutt ikke komfortable over lang tid, det er DT770. Samtidig så kan du belage deg på aldri igjen å kjøpe hodetelefoner om du går for DT770 med én gang. Begge to har forøvrig lang ledning, 3m på dt770 og 2,1 på k518 Er det ikke muligheter for og fikse på komforten til k518dj med og skifte til velour pads fra en annen hodetelefon (husker ikke nå) slik som du gjorde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 jo men de er fortsatt ikke kofortable, bare bedre Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) hei, trenger hjelp til nye hodetelefoner som skal brukes til data(spille spill) og MP3 spiller,musikk. Kriterier: -Komfortable over lengre tid. -helst ikke opp i 1500kr men hvis jeg finner noen fine så går dette bra. -helst ikke se "billig" ut, men pen å se på. var på Expert i dag å fikk se disse: http://www.pioneer.no/no/products/42/67/22...-MJ5/index.html og de hadde en ganske grei pris på 700kr. er dette noe å kjøpe? elller har andre noen å anbefale? takk for alle Svar! Du kan sikkert få DT770 PRO for ca 1000kr inkludert frakt på ebay.com. EDIT: Eller kanskje nærmere 900kr nå som dollaren ligger på rundt 5,2. Endret 8. april 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) jeg betalte 1036 kroner for mine på ebay inkl frakt. Tollen kom på 256 kroner. De er absolutt å anbefale, men da bør du jo ha en bærbar forsterker til mp3 spilleren. Endret 8. april 2008 av sinus' Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 jeg betalte 1036 kroner for mine på ebay inkl frakt. Tollen kom på 256 kroner. De er absolutt å anbefale, men da bør du jo ha en bærbar forsterker til mp3 spilleren. Det hørtes jo ganske fantastiskt ut hva kostet det uten toll og frakt? Vet du om det er noe fare for falske dt 770 pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå