Henrikpus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei. Er ute etter en gaming pc som tar det meste. Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg litt med oppsettet, for jeg kan ingenting (a). Mus, tastatur, høytalere og headset må jeg også ha! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Webzor Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Du får nok ikke en ny gaming pc som er bra ferdigbygd. Du må nok bygge selv, bygde selv en PC for 12.500 kr og den er knall bra og kan sammenlignes med de som har kjøpt Gaming PC ferdigbygd til 20-25K Lenke til kommentar
Henrikpus Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 OK, tøft =) Må få noen til å hjelpe meg med å bygge da, fikser det sikkert Men kunne du sende meg en link over delene til din pc? Få en start, kanskje bytte ut noen av delene.. Lenke til kommentar
Ragal Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Komplett bygger en god pc for deg som du kan konfigurere slik som du selv ønsker her. Denne PC-en klarer du omtrent ikke å bygge billigere selv, og du er garantert at alle delene som du velger virker sammen og er testet. Det er også eg pc som er god til spilling og blant de pc'ene som gir deg mest ytesle for pengene. Test av denne og et par andre omtrent like PC-en fra dinside.no finner du her. Du går ikke feil om du velger en av disse Det at du i dag kan bygge PC-er til 12-13k som koster 20k i butikken er stort sett tull (så lenge du ikke går til elkjøp el.) Hvis du setter opp den PC-en som komplett har her på prisguiden så er det ikke stor forskjell i pris, og sannsynligvis billigere på komplett om du tar med supporten du får. Grunnen til å bygge pc selv i dag er hovedsaklig at du da kan velge nøyaktig hvilke deler du selv ønsker, samt gleden det er å bygge selv. Hvis du ikke har noen glede av å bygge selv, eller ikke er opptatt av å få nøyaktig de komponentene du vil så er det beste og enkleste å kjøpt en ferdig bygd pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå