Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford Sierra 2.0i CL (4x4) Radiator, Ny/Brukt pris.

Anbefalte innlegg

Var litt uheldig i dag. Kom litt fort rundt en sving, og veldig glatt veibane pga regn og kanskje noe is. Dro over veien og ned i en grunn grøft og røyk radiatoren, og slange til styreservo. Jeg lurer på hvor mye jeg må regne med å betale for en ny/brukt radiator. F. eks på hugger'n. Ser noen selger nye radiatorer som er ca samme dimensjon til rundt 600kr. Kanskje ikke det beste, men det kan vel være en pekepin på hvor mye jeg må regne med å betale for ny og brukt radiator. Ny hos ford er nok ganske dyrt, men hos hugger'n vil jeg vel kanskje klare å få den ned i 3-400kr.

Hva tror folk om det. Hva virker som en rimelig pris på "ny" radiator?

Når jeg først er inne på det her. Er det farlig å kjøre med hull i servoslangen. Kan servopumpa gå i stykker hvis den ikke får smøring?

Jeg veit bilen vil bli tung på rattet, men bedre med tung på rattet enn ingen bil.

Endret av exin89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Viftene trenger jeg ikke, da de jeg har er intakte, men gjør jo ikke noe å ha ekstra liggende. Støtfangeren fikk en sprekk den og, men tar bare å "skrur den sammen" og får det til å se ganske så bra ut. Eneste jeg tror kan bli vanskelig er å få tak i nytt servorør/slange, da den ikke ser ut til å være mulig å demontere på enkelt vis, og at slangen ikke er festa med klammer, men klemt fast så den ikke kan byttes. Men får se hva jeg får til. Blir nok bra til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...