larsingedude Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei, har ca 6-7 tusen jeg skal bruke på skjerm og skjermkort. Gamer 98% av tiden foran pcen, CoD4,WoW,cs sjangeren osv.. Trenger en skjerm som er best mulig for gaming, driter egentlig i hvor mye den koster. Også lurer jeg på hvordan widescreen tar seg ut for gaming? Er det mulig å spille wow på en 24" skjerm eller blir det bare helt teit da? Også, hvilket skjermkort gir mest for pengene i dag? Tenkte på 9800gtx Hvilket burde jeg kjøpe? Ja, atm har jeg 2.4k quadcore intell greie 3gb ram Sånn HP pavilion jobb tilbud pc fra oktober greie. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 her har du en riktig så god skjerm hvertfall. endel å velge i samsung-serien . men samsung er absolutt konge-skjermer....hvis du finner en med 2ms responstid er det det beste ang visuell ytelse Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:916930;c:36167 funker denne? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 den ser ut til å funka ja hehe, men 8ms er litt drøyt hvis du e litt nøye på åssen skjermen ser ut og oppfører seg feks i spill Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 den ser ut til å funka ja hehe, men 8ms er litt drøyt hvis du e litt nøye på åssen skjermen ser ut og oppfører seg feks i spill oki, men gidder du linke den pc-skjermen du nevnte i første inlegg? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) hehe har du sett. glemte det ja . 2 sek her har vi en. kanonskjerm og ikkje minst 2 ms responstid og ikkje så værst pris heller. finne jo selvfølgelig andre skjermer fra samsung som e dobbelt så dyre og vel så det som sikkert er enda bedre (blir då med tanke på kontrast ol) ,men tenkte denne siden der får du kanon visuel ytelse for en veldig grei penge https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=prices Endret 8. april 2008 av gyt6 Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 hehe har du sett. glemte det ja . 2 sek her har vi en. kanonskjerm og ikkje minst 2 ms responstid og ikkje så værst pris heller. finne jo selvfølgelig andre skjermer fra samsung som e dobbelt så dyre og vel så det som sikkert er enda bedre (blir då med tanke på kontrast ol) ,men tenkte denne siden der får du kanon visuel ytelse for en veldig grei penge https://prisguiden.no/product.php?p...amp;view=prices Takker, forskjellen på den og CW er? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 utdrag fra en annen topic :eneste forskjellen fra CW til BW er panelet.. og du kan om du er heldig få S-panel i en BW og og da er det AKKURAT den samme skjermen.. forskjellen var som jeg husker en forskjell fra 92% til 98% på et eller annet.. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 utdrag fra en annen topic :eneste forskjellen fra CW til BW er panelet.. og du kan om du er heldig få S-panel i en BW og og da er det AKKURAT den samme skjermen.. forskjellen var som jeg husker en forskjell fra 92% til 98% på et eller annet.. Får missbruke angreretten å bestille fra 15 nettbutikker da :D Da har jeg vel fair odds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå