Redman Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Hei. Litt skeptisk til å hardmode batteriet mitt, er det noen som har? Og kanskje kan legge inn ny firmware for meg:) Har en slim med 3.93 firmware MVH TK Endret 7. april 2008 av Redman Lenke til kommentar
Redman Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Firmware? homebrew firmware, kalles det ikke firmware? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hvilken firmware har du? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Har 3.93, glemte å skrive det.... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Beklager, da kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Meløy ffs <3 Skal sies at jeg ikke har størst peiling på PSP, men ever tried to google ? Finner vel alltids noe der, men må man ikke Lodde osv for å hardmode? Lenke til kommentar
Redman Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 google is my friend. Men å hardmode batteriet er ikke kult, enten ripe av en kobber bane(reconects med blyantstrek:D) elle lodde noe som er mindre en et kjønnshår er ikke min greie. Er det noen som har batteriet så kan jeg ta over. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvor er Meløy? Jeg kan fikse det, men holder til i Oslo. Annonse på bruktmarked, søk etter modifisering. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Hvor er Meløy? Jeg kan fikse det, men holder til i Oslo. Annonse på bruktmarked, søk etter modifisering. Meløy er langt nord;) mulig du kan gjøre det 21-23mai da er jeg i oslo, men søker primært etter noen som kan gjøre det nu her. Satser på at verden ikke er større en at det er en i nærheten som kan dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå