leifeinar Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (Jeg VET at det er en 2.5" harddisk i PS3, jeg argumenterer for "bigger is faster") blir litt feil takne det der, en 60 eller 40 gig 2,5" ha mye mindre data-tetthet enn en 1,8" på 120 gig derfor vil den yte likså bra og man vil neppe se noen ytelses forskjell. litt av tanken var jo at hvis det ligger i noe av ryktene så kommer det kanskje en nermere jul, forbedret med mindre Blu-ray laser og kaldere prosessor. da lurte jeg på om noen har hørt noe once again... google " ps3 slimline " Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er dessuten gjort tester der en ser om det å bytte HD til en raskere utgjør forskjell i spill el. Var vel minimale utslag på lastetider osv. Husker det var en tråd her på forumet om det. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 http://www.tomshardware.com/2005/04/21/the_2/page2.html <-- Les litt her du. Dette er 2.5" vs 3.5", men det samme er selvfølgelig tilfellet for 2.5" vs 1.8". (Jeg VET at det er en 2.5" harddisk i PS3, jeg argumenterer for "bigger is faster") Det er en tre år gammel test. I dag er det mange produsenter av 7200RPM 2.5" som yter oppimot samme som sine storebrødre. Uansett, det er da ikke mye plass å spare ved å gå fra 2.5" til 1.8" de er allerede bittesmå jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå