Gå til innhold

kommer det en mindre ps3 i høst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lurer på hvor mye mindre de greier og lage den med tanke på at harddisken ikke kommer til og bli mindre... Men siden det som tar mest plass i ps3en er viften og kjøleribbene så blir den god del mindre hvis de greier og lage en prosessor som slipper ut mindre varme.

Lenke til kommentar

det ryktes ikke om en slimline, men en mindre modell. sikkert basert på 45nm prosess som vel bruker under 100W. har skjønnt det slik at maskina er så sto pga Blu-ray laseren. men denne er visst krympet ganske mye.

Tviler på det, men har du noen halvveis troverdige kilder?

ikke i nærheten en gang :p men kjør " ps3 slimline " i google så dukker det opp forskjellig

vel hdd, er i dag basert på 2,5" og utgjør en liten del av maskina, men man kan vel også fint bruke en 1,8"

Lenke til kommentar
lurer på hvor mye mindre de greier og lage den med tanke på at harddisken ikke kommer til og bli mindre... Men siden det som tar mest plass i ps3en er viften og kjøleribbene så blir den god del mindre hvis de greier og lage en prosessor som slipper ut mindre varme.

Er ikke noe problem å lage harddisken betydelig mindre. De kan f.eks. gå over til 1,8"-formatet (brukes i iPod med kapasitet opp mot 160 GB).

toshiba_hd_400x330.jpg

Lenke til kommentar

Er ikke noe problem å lage harddisken betydelig mindre. De kan f.eks. gå over til 1,8"-formatet (brukes i iPod med kapasitet opp mot 160 GB).

toshiba_hd_400x330.jpg

Tror du ikke at å bruke en såpass liten harddisk (fysisk) vil gjøre sitt for å gjøre ps3 tregere? Det er vel et kjent faktum at de mindre harddiskene (1.8" og 225" er tregere enn sine 3.5" storebrødre.

Ser for meg lengre lastetider og sånne ting..

Lenke til kommentar

toshiba_hd_400x330.jpg

Tviler på at de gidder og benytte en ny standard på harddiskene hvis de lager en ny mini ps3 med tanke på at kanskje noen av de som har ps3 og vil ha den lille kanskje vil ta med seg harddisken over til den nye ps3en

Lenke til kommentar

toshiba_hd_400x330.jpg

Tror du ikke at å bruke en såpass liten harddisk (fysisk) vil gjøre sitt for å gjøre ps3 tregere? Det er vel et kjent faktum at de mindre harddiskene (1.8" og 225" er tregere enn sine 3.5" storebrødre.

Ps3 bruker 2,5" 5400 rpm serial ata harddisker.

Lenke til kommentar
Er dette noe vi trenger egentlig?

PS3 er ikke stor i det hele tatt, så skjønner ikke helt poenget.

Mindre wattforbruk kunne dog vært noe

kommer vel an på øyet som ser.. er vel ikke laget noen konsoller som er større ?

Så i konsollsammenheng er jo PS3 en stor konsoll uansett hvordan du vrir og vender på det:)

er kjempeglad i min jeg, stor og god :)

Lenke til kommentar
Er dette noe vi trenger egentlig?

PS3 er ikke stor i det hele tatt, så skjønner ikke helt poenget.

Mindre wattforbruk kunne dog vært noe

kommer vel an på øyet som ser.. er vel ikke laget noen konsoller som er større ?

Så i konsollsammenheng er jo PS3 en stor konsoll uansett hvordan du vrir og vender på det:)

er kjempeglad i min jeg, stor og god :)

Den er veldig lik størrelse som Xbox 360 og Xbox(1)

Nesten som at den første xboxen er større...ikke sikker men.

Endret av master_al
Lenke til kommentar

toshiba_hd_400x330.jpg

Ps3 bruker 2,5" 5400 rpm serial ata harddisker.

http://www.tomshardware.com/2005/04/21/the_2/page2.html <-- Les litt her du. Dette er 2.5" vs 3.5", men det samme er selvfølgelig tilfellet for 2.5" vs 1.8".

(Jeg VET at det er en 2.5" harddisk i PS3, jeg argumenterer for "bigger is faster")

Endret av aMo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...