TheClown Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Får ta en liten update på denne. Jeg har i en uke prøvd å dusje i kaldere vann og hyppig bruk av fuktighetskrem uten forbedring. Så jeg har avtalt med pappa at vi skal reise til legen til neste uke. Får se hva de sier der. Kommer tilbake med resultat Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kan du gir en respons pá diagonosen. My bett is on Rosacea, men det kan ogsá vaere en vanlig erythema... vaio Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) UPDATE #1: Ja, da kan jeg oppdatere denne. Jeg har nå vært hos min fastlege. Der ble jeg dypt skuffet. Han ante ikke hva de røde flekkene kunne komme av. Derfor henviste han meg vidre til hudspessialister. De kommer fra Riksen en dag i uka. Håper virkelig jeg får brev i posten snart, flekkene blir stadig værre og rødere, samt har jeg fått en svært tydelig blodåre under øyet som jeg syntes selv er meget irriterende. Gleder meg veldig til alt dette er over, er sykt lei av å ha disse flekkene og blodåren Endret 4. juni 2008 av TheClown Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jo en ting til (dobbelpost, blah) Er det noen andre her som har vært behandlet for denne sykdommen? Har lest mye rart om resultatet for hvordan å bli kvitt greiene. Noen steder står det at det er mulig å fjerne lett med antibiotika. Andre steder står det at det kan kontrolleres til en viss grad. Har min kommet så langt i utviklinget at det er på nippe til å bli noe som kan sitte igjen lenge? Så, spørsmål #2: Den blodåren som jeg snakket om i posten over her, vil den trekke seg sammen igjen hvis jeg kurerer sykdommen? Eller vil den sitte igjen? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 av ren nysgjerrighet. Kan du ta et nytt bilde av stede... Prøv å ta to bilder. Et nært og et med litt avstand. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Gjør det i morgen Stay tuned Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Da bumper jeg denne igjen. Først av alt, beklager at jeg ikke har fått tatt bilder enda, skal gjøre det så snart jeg har tid. Jeg fikk brev i posten i går som sa at jeg har fått time hos hudspesialist 9. September, og dette syntes jeg er veeeldig lenge å vente så jeg vurderer å stikke til en annen lege for å skjekke om han kan gi meg en diagnose. Men så lurer jeg på om det er verdt det... Kan hudspesialistene skrive ut noe som er mer effektivt enn vanlige leger? Er det vanlig at leger kan kunne diagnosere Rosecea? Jo, en ting til: Hvor lenge, sånn ca. må jeg regne med å gå på denne kuren? Er det snakk om laaang tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå