Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nedkoblinger i utide

Anbefalte innlegg

Hei der ute !

Jeg har en Compaq Presario 5012EA med Windows 98SE. Windows er re-installert for en kort tid siden, med de siste driverne. ISDN-kortet er skiftet med et nytt, testet. Likevel blir jeg koblet ned fra nettet oftere enn jeg liker. Firmaet som installerte fikk ingen nedkoblinger i testperioden. Maskinen er så oppdatert som den vel kan bli. Nedkoblingene skjer uten varsel. Ved ny tilkobling finner maskinen ofte ikke nettverket, og maskinen må re-startes. Jeg har hatt "Beatles 1" som kontrollside hele tida. Her kommer jeg inn på "karusellen", hvorfor får jeg ikke sett på "godsakene" innenfor ? Ofte, når jeg kobler meg på vil ikke startsida åpnes. Jeg er påkoblet, og prøver diverse adresser for å komme inn, men må da koble meg ned og prøve på nytt. I skrivende stund ble jeg akkurat koblet ned. Mens jeg skrev dette ??? Nå må jeg kanskje re-starte for å få sendt dette. Internettoperatøren er Telenor, og jeg har i et og et halvt år prøvd å få til en løsningsdialog, uten særlig hell. Internett via ISDN blir dyrt og unyttig på denne måten. Pr. nå er irritasjonen større enn gleden ved å være på nett. Jeg har gjort svært mye til ingen nytte. Er det noen som har en forklaring og en løsning på dette tullet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...