navara Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Når jeg legger inn en video i pinnacle studio10 ved hjelp av dvd kabelen så ender videoen opp i dobbel hastighet. Den spilles av i normal hastighet på videokameraet, men når den blir lagt inn på datan så er det akkurat som den blir spilt av i dobbel hastighet. Jeg har kikka på instillinger før jeg trykker på capture, men kan ikke finne noe som skal tilsi at den skal lagres i dobbel hastighet? Er det noe jeg har oversett? Programmet det gjelder er da: Pinnacle Studio10. Og videokameraet jeg bruker er ett Canon MD ett eller annet. Håper virkelig det er noen som har noen lure tips til meg her! Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har du oppdatert til siste versjon 10.8? Se om det løser problemet. http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/P...?mode=documents Når jeg legger inn en video i pinnacle studio10 ved hjelp av dvd kabelen så ender videoen opp i dobbel hastighet. Den spilles av i normal hastighet på videokameraet, men når den blir lagt inn på datan så er det akkurat som den blir spilt av i dobbel hastighet. Jeg har kikka på instillinger før jeg trykker på capture, men kan ikke finne noe som skal tilsi at den skal lagres i dobbel hastighet? Er det noe jeg har oversett? Programmet det gjelder er da: Pinnacle Studio10. Og videokameraet jeg bruker er ett Canon MD ett eller annet. Håper virkelig det er noen som har noen lure tips til meg her! Lenke til kommentar
navara Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Takk for svar. Da skal jeg prøve å oppdatere å se om det hjelper. tidligere har jeg lastet inn filmen på en dvd opptaker og brendt den på cd derfra. Deretter lagt den inn på pc`en. Når jeg har gjort dette har jeg ikke hatt det problemet med hastigheten som jeg har når jeg bruker DV-kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå