Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har prøvd meg med en liten rugby-tråd tidligere på forumet, men kan jo prøve igjen siden det faktisk er en egen del på forumet for Amerikansk fotball. Nå skal det sies med tykk skrift at amerikansk fotball og rugby er to ganske forskjellige ting, når du dykker litt under overflaten, men jeg synes det passer best å poste her. Senere i måneden (april) starter en 10'er serie som vårt lokale lag er påmeldt. Er det andre på forumet som spiller rugby? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ikke på forumet, men broren min spiller. Det vet du kanskje fra før da. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Dette var jeg slettes ikke klar over! :o Joda... du må også bli med da, Lars! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Vet dette er en gammel tråd, men skal begynne å spille rugby i morgen andre på forumet som spiller ? Bortsett fra broren til Lars? Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Spilte litt for et par år tilbake da jeg bodde i utlandet og vi hadde skolelag. Hadde vært morsomt og prøvd igjen. Lurer også på om jeg skal prøve å få billett til VM i 2015. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Spilte litt for et par år tilbake da jeg bodde i utlandet og vi hadde skolelag. Hadde vært morsomt og prøvd igjen. Lurer også på om jeg skal prøve å få billett til VM i 2015. Er det en veldig tøff sport? blir mann ofte hardt skadet? Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Er nok mer skader der enn i fotball, men nå spilte jeg på et skolelag som 17-åring, og kun 7'er, så tviler på at vi ble utsatt for det tøffeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå