hans A Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Telenor satt jo nylig opp hastigheten på adsl. (349,- 704kb 1GB og 449,- for 10GB) Er det noen som har hørt noe om bluecom og kvalito sine planer om pris-/hastighetsforandringer. Har prøvd å sende mail til de, men får bare beskjed om at de vurderer å sette ned pris/ sette opp hastighet. Men ingen tidspunkt..... Noen som har kjentfolk på innsiden? Har bare tre lokale levrandører av adsl. (Telenor , Bluecom og kvalito) Desverre er det telenor som har de laveste prisene i dag... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 T Noen som har kjentfolk på innsiden? Har bare tre lokale levrandører av adsl. (Telenor , Bluecom og kvalito) Desverre er det telenor som har de laveste prisene i dag... Bluecom slipper nye priser på mandag, de var klare igår men de offentligjøres antagelig på mandag. Du skal da ha tilgang til Tiscali også så lenge Telenor Networks har bygget ut, muligen Tele2 også. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 1. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2003 Sorry men Tiscali og Tele2 leverer ikke her. Prøvde tlf nummeret mitt hos dem , men fikk NEI. Men nå er adsl nylig innstalert i mitt område så.... Men du mener bluecom kommer med nye priser på mandag! Kanskje kvalito også gjør det. De har mumlet noe om å kjøre en kampanje o disse tider. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Sorry men Tiscali og Tele2 leverer ikke her.Prøvde tlf nummeret mitt hos dem , men fikk NEI. Tiscali skal ha identisk dekning så det er antagelig bare sjekkeren deres som ikke er oppdatert. Tele2 er litt mer usikkert. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Men du mener bluecom kommer med nye priser på mandag! Ja, det gjør de. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Til Firstmile: Jeg får fremdeles "sjekk om et par dager" beskjeden fler uker etter å ha registrert nummeret hos dere, det igjen en stund etter at Romerike blad skrev at dere skulle levere her snart (Hvam, Neskollen). (jeg skriver slik fordi jeg er sikker på at de leser dette :wink: ) At Firstmile har 12-14 sentraler i Oslo betyr ikke at distriktene vil få noe ADSL tilbud i løpet av det nærmeste året. Jeg blir mindre skuffet om jeg senker forventningene kraftig på, og desto gladere om de faktisk leverer her snart. Sorry igjen om dette høres veldig egoistisk ut, jeg er klar over at det mest sannsynlig er det. Det er bare det at etter å ha brukt ADSL på det forrige bostedet, er dette ISDN opplegget... *begynner å gråte*. Tiscali og Bluecom leverer ikke, ellers ville jeg gladelig hoppet på deres tilbud prompte. Telenor kundeservice presterte forresten å si til en bekjent at de ikke leverer bredbånd.. LOL. Lurer på hva de røyker. Nesten like morsomt som sist jeg løste ut et par sjekker i banken, og dama BAK skranken spurte MEG om det var et dollar eller pund tegn på den ene sjekken.. Jeg så meg rundt etter et skjult kamera.. LMAO Lenke til kommentar
hans A Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Ser ikke ut som bluecom har annonsert noe prisendring av deres adsl tilbud i dag! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ser ikke ut som bluecom har annonsert noe prisendringav deres adsl tilbud i dag! Snakket med de om det for 15 minuttersiden og nå skulle de komme i løpet av uken i følge en selger. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Hmm, de sa det samme hos kvlito for tre uker siden. Nå er det snakk om å innføre nye priser først i slutten av mnd. Dvs fra 2.kv. Men det er vel slik selgere er..... Jeg ringte også til bluecom. De sa de ville komme med nye priser og produkter om et par dager, eller i løpet av uken. (Telenor kom med et tilbud om gratis etablering per telefon, men det har de ikke lov til i følge konkurentene...) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hmm, de sa det samme hos kvlito for tre uker siden.Nå er det snakk om å innføre nye priser først i slutten av mnd. Dvs fra 2.kv. Men det er vel slik selgere er..... Jeg ringte også til bluecom. De sa de ville komme med nye priser og produkter om et par dager, eller i løpet av uken. (Telenor kom med et tilbud om gratis etablering per telefon, men det har de ikke lov til i følge konkurentene...) INGENTING ER GRATIS!!! Det er "kostnadsfritt". Det har de lov å "selge" , de har ikke lov å si at det er gratis.... Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Bluecom sine forhandlere får de nye prisene rundt lunch-tider tirsdag. Fikk en liten titt på de i dag og noen av de er redusert med en god del, ja... Bluecom kommer nå også med SHDSL til meget gunstige priser. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Er vel bare bedrifts linjene eller de dyreste ADSL løsningene som blir reduserte hadde vært noe typisk. Skal bli morsomt å se om de senker 704/128 linja, er vel den de leverer mest av går jeg ut fra. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Bluecom levere sdsl via Catch ? Så prisen vil være den samme som catch,dvs at catch også senker prisen ? Eller leverer Bluecom shdsl via Telenor,dvs si at prisen for oss med SDSL fra catch vil være like høy ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Er vel bare bedrifts linjene eller de dyreste ADSL løsningene som blir reduserte hadde vært noe typisk. Skal bli morsomt å se om de senker 704/128 linja, er vel den de leverer mest av går jeg ut fra. Den blir senket, med de prisene de har i dag er de ikke konkurannsedyktige. Jeg har sett noen priser men vi får se når de blir sluppet. Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Bluecom levere sdsl via Catch ?Så prisen vil være den samme som catch,dvs at catch også senker prisen ? Eller leverer Bluecom shdsl via Telenor,dvs si at prisen for oss med SDSL fra catch vil være like høy ? Så vidt jeg vet er SHDSL ikke via Catch, og de vil da operere med "egne" priser på disse produktene. Og disse prisene vil være en god del lavere enn de "gamle" SDSL-prisene de opererte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå