chokke Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 50,- ? Det er jo $50! = 252,- Ironisk nok . Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 HAHAHAHAHHA for en mail :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) 50,- ? Det er jo $50! = 252,- Ironisk nok . Vet ikke helt hva som skjedde der *lol* Jeg valgte Norske kroner men likevel så kom beløpet opp i dollar Jeg kopierte hele URL'en inn på nytt så fungerte det.... kommer den fortsatt i dollar for dere eller??? Hos meg står det i hvert fall NOK nå Støtt prosjektet ved å donere 50 kr her: *paypal link fjernet av administrator* Endret 12. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vi prøvde oss ikke på en liten svindel selv vel? Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Haha... konge mail! -- Want an e-mail address like mine? Get a free e-mail account today at www.mail.com! Jeg kan støtte saken.. men jeg må dessverre vente til den 15. studielånet kommer alltid for sent for min lommebok! Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 For en mail. komma,mellomrom og stor bokstav henger jo ikke på greip Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 -- Want an e-mail address like mine? Get a free e-mail account today at www.mail.com! Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Vi prøvde oss ikke på en liten svindel selv vel? Hadde vært et ganske dårlig et i så fall :!: Haha... konge mail!-- Want an e-mail address like mine? Get a free e-mail account today at www.mail.com! Tror ikke disse scorer så veeeeeeldig høyt på IQ testen nei... De må vel skjønne at dette ser utrolig teit ut??? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 *følge med* Me toooo Mine innlegg toooo Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Morsomste lesningen jeg har sett på Diskusjon.no Lenke til kommentar
jogil Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Dette må jeg bare få med meg. Nå har jeg sitti å lest gjennom alle innleggene her, og jeg kan bare si at jeg glemte helt klokka når jeg satt her. 50 kr er overført fra meg, og lykke til med operasjonen du. =) Jeg gleder meg til å se hva som skjer. Du kommer til å havne på VG-forsiden. Vi kan tipse dem når du er ferdig =D Lenke til kommentar
nls Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 k-k-kamera ! denne tråden er offsielt lagt for elsk. Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva er en nigera-svindler? Er det for et spm? ligger vel litt i orda... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 *mine innlegg* helt genialt:P må følge med på dette. send han en ostehøvel der du svir in "you just got scammed" med en lapp(som henger på som en prislapp) hengende på som det står"just in case you forget me". Lenke til kommentar
TeddyBakesHer Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ok..Fikk en ny mail fra HSBC BANK WIRE PAYMENT i dag.... En mer latterlig mail skal dere lete lenge etter mine venner!! Sjekk e-posten her: http://www.sinna.no/files/mail2.htm ----------------------------------------------------------------- Jeg har også anskaffet meg følgende effekter: 1. stk. pappkasse 1. stk. postkort masse fyll papir. - Var innom plantasjen og rappet med meg en hel haug med gråpapir som jeg har krøllet sammen til små baller. - Har laget det flatt på toppen slik at man kan legge postkortet på toppen. - Her ser vi postkortet jeg har kjøpt, fant ingen i dag hvor det sto "Greetings from Norway" men jeg tenkte at dette var ganske genialt. Jeg tenkte å skrive dette på baksiden "There is lot's of fish in the ocean, guess whos the most stupid one" Har dere andre mer geniale forslag til tekst, skrik ut... Det er flere som har signalisert at de ønsker å være med å sponse forsendelsen, jeg har derfor satt opp en donate tjeneste. Håper i hvert fall et par av dere blir med å deler på utgiften... Jeg vil når dette opplegget er ferdig skrive en fullstendig rapport, donasjoner vil medføre stjerne i boka Som nevnt før så vil jeg ikke få sendt dette før til mandag eller tirsdag grunnet en forestående operasjon i morgen.. Blir ikke den for lett? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg er redd den blir for stor, sånn at svindleren vil få kalde føtter hvis han får øye på den før han punger ut. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 send en epost om at du har pakket den inn i mye isopor hvis esken blir for stor pga av bedre sikkerhet under frakt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Pluss at du må legge til noe som veier tilsvarende det kameraet skal veie, for det kameraet veier vel litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg