Thoma_S Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hahahahaha, men seriøst noen her må vel ha en av de gamleView-Masters liggende rundt som kan doneres... De pleide jo i tillegg å ha bilder av Afrikanske dyr, det hadde jo vært toppen av kaka Hadde jeg hatt en slik, så hadde IKKE sendt den till svindlere... Da hadde jeg brukt den for det den var verdt alle soltimene vi har i løpet av døgnet! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hahahahaha, men seriøst noen her må vel ha en av de gamleView-Masters liggende rundt som kan doneres... De pleide jo i tillegg å ha bilder av Afrikanske dyr, det hadde jo vært toppen av kaka Det var en god ide! Haha Vi hadde en, men den er vekke. Finner kanskje noen på finn/eBay/freteks? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hva med å gå ned på nermeste souvenirbutikk å kjøpe et av de håpløst stygge trollene laget av steiner? Et slikt sammen med et "greetings from Norway" postkort ville jo vert noe? Eller hva med et par selskinnsstøvler? De finner du ofte på loppemarked til en svært billig penge, og må være noe av det mest unyttige du kan gi? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Gi dem et defekt vaffeljern... for å være ekstra tilfeldig XD Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 Utolmodig "dame" dette her hello hans. am really hapy reading from you,try your possible best to send the camera tomorrow because i dont want you to waste time on this am looking forward to here from you tomorrow; regards mrs stone Jeg får rett og slett ikke sendt dette i morgen, og fredag skal jeg faktisk (tro det eller ei) opereres så da passer det fryktelig dårlig..... Så det blir tidligst noen sending til Nigeria I neste uke... (i hvert fall om jeg skal gjøre det) Men jeg skal ta meg en runde i morgen å se hva jeg finner av søppel, kanskje ta en tur på fyllinga, kanskje jeg er så heldig å finner restene av et gammelt videokamera noen har kastet... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Utrolig bra. Gleder meg til å se fortsettelse! Når det gjelder å sende mat; er det ikke en del land som har restriksjoner mot import av slikt? Ville hvertfall undersøkt det først. Kjedelig om den skulle bli stoppet på grensen eller så. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ser bra ut, men det er nå vi ikke må prøve å kopiere p-p-powerbook. "Hun" kommer nok aldri til å betale det ut når det ankommer nigeria og det blir fail og returen må betales Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Så lenge pakken hentes blir det jo ikke noe retur. Og så lenge svindleren ikke mistenker noe (aka, pakken er for lett/tung) så burde det gå bra. Det viktige her er at man er original og ikke kopierer andre. Samtidig må man passe på at hva man nå enn sender kommer gjennom tollen i Nigeria. Så matvarer kan du med største sannsynlighet bare glemme. Da blir den sendt tilbake, og du betaler returen. Å sende et engangs-kamera er en god mulighet. Spesielt om du har brukt opp all filmen i den. ^^ Ellers kan du jo legge oppi en typisk norsk suvenir som andre har foreslått, med en fin beskjed ala, "This time you were the one fooled!". Mange muligheter. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Aiaia, denne skal i mine innlegg pronto! Ser ut som du ikke skal drøye for lenge med å få sendt dette. Jeg støtter ideen om å sende et billig engangskamera (view master var jo også gull da, men kan bli litt vrient å få tak i), pakken må jo ha litt relevans men det svindleren tror hun/han får. Og bildene på kameraet kan du bruke opp med bilder av et lapp/postkort der det står "greetings from norway" ellerno. Keep it simple, sier jeg. Vi venter spent på oppdatering. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Morsomt. De blir forbanna uansett, og ikke får vi sett noe raksjon heller. Så gjør det enkelt, send murstein bare. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 "Ever heard about Norway scammers? No? Well, you have now!" Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Utrolig bra dette her...og den Powerbooken var genial...hehe, blir spennende å se om du får til det samme da, at de faktisk må betale for å hente ut pakken....hehe Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg er også med på denne! Putt noen reker i en liten plastpose du surrer tett igjen. Om de mot formodning åpner den, blir det "gøy" i Nigeria. Jeg ser for meg at man lager et cam som er noe á la p-p-p-powerbook'en. Det ble foreslått en c-c-c-camera tidligere, og jeg tenkte umiddelbart på en liten pappeske med påtegnede kamera-knapper, linse o.l. Sponser gjerne noen % av frakta også, om dette skal gjenomføres! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Å! Nå vet jeg! Du kjøper selvsagt et sånt klovnekamera som spruter vann! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Og fylle opp med rekelake? Endret 10. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skulle man ikke unngå å sende mat? Hvis ikke er det en vinner å gå på fiskerestaurant og spørre om de har noe gammel hummersuppe du kan få ... Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 er vel ganske strenge regler på det å sende mat? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ok.. Fikk en ny mail fra HSBC BANK WIRE PAYMENT i dag.... En mer latterlig mail skal dere lete lenge etter mine venner!! Sjekk e-posten her: http://www.sinna.no/files/mail2.htm ----------------------------------------------------------------- Jeg har også anskaffet meg følgende effekter: 1. stk. pappkasse 1. stk. postkort masse fyll papir. - Var innom plantasjen og rappet med meg en hel haug med gråpapir som jeg har krøllet sammen til små baller. - Har laget det flatt på toppen slik at man kan legge postkortet på toppen. - Her ser vi postkortet jeg har kjøpt, fant ingen i dag hvor det sto "Greetings from Norway" men jeg tenkte at dette var ganske genialt. Jeg tenkte å skrive dette på baksiden "There is lot's of fish in the ocean, guess whos the most stupid one" Har dere andre mer geniale forslag til tekst, skrik ut... Det er flere som har signalisert at de ønsker å være med å sponse forsendelsen, jeg har derfor satt opp en donate tjeneste. Håper i hvert fall et par av dere blir med å deler på utgiften... Jeg vil når dette opplegget er ferdig skrive en fullstendig rapport, donasjoner vil medføre stjerne i boka Som nevnt før så vil jeg ikke få sendt dette før til mandag eller tirsdag grunnet en forestående operasjon i morgen.. [*paypal link fjernet av administrator* Endret 12. april 2008 av Dotten Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 50,- ? Det er jo $50! = 252,- Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 50,- ? Det er jo $50! = 252,- Au.. da,.. fikse veldig rask.. det sto NORSKE KR for F¤#&% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg