Awesome X Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva er problemet med trampstamps og epidural, egentlig? Legene er redd for at blekket fra tatoveringen skal gå inn i blodstrømmen. Hmm, merkelig. Søstra mi har en sånn, og det var da virkelig ikke noe problem da hun skulle føde? Da måtte hun hatt litt "luft" i tatoveringen som gjorde at de greide å sette sprøyten i blekkfri hud Abn0rmal: Hva er problemet med å "være merket for livet" egentlig? De som tatoverer seg gjør det jo fordi de synes det ser bra ut. Man begynner ikke plutselig å synes at tatovering er teit. Og er man misfornøyd med tatoveringen man tok for 10 år siden, kan man jo ofte tatovere noe annet over. Trampstamp på en førtiåring? Yummie Og den blir i alle fall ikke bedre av å bli gjørt større. Til slutt, svært mange med tatoveringer finner at de er teite etter en stund. Hvorfor tror du egentlig at så mange tar laserbehandling? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva er problemet med trampstamps og epidural, egentlig? Legene er redd for at blekket fra tatoveringen skal gå inn i blodstrømmen. Nei, beklager, det er feil. Prøv igjen. Et lite hint, epidural har navnet sitt fra hvor nålen plasseres. Hmm, merkelig. Søstra mi har en sånn, og det var da virkelig ikke noe problem da hun skulle føde? Da måtte hun hatt litt "luft" i tatoveringen som gjorde at de greide å sette sprøyten i blekkfri hud Hvordan ser egentlig en vanlig trampstamp ut, og hvor plasseres den i forhold til hvor en epidural settes? Til slutt, svært mange med tatoveringer finner at de er teite etter en stund. Hvorfor tror du egentlig at så mange tar laserbehandling? Fordi folk flest er mongoer, og det er tydeligvis for vanskelig å tenke originalt når det gjelder tatoveringer. Da ender mange opp med tribals, trampstamps, tre stjerner, en stjerne, old english-skrift fra håndleddet til albuen eller noe annet som David Beckham eller en eller annen syngedame har blitt avbildet med. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg har selv planer om en svær tatovering på ryggen så snart skattepengene kommer Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg ville også ha da jeg var 14/15år. Men idag er jeg 25, og jeg hadde ikke ville hatt en idag. Så moralen er vel å vente. Hørte foressten om en jente engang som hadde fått tatovert en delfin på magen, og da hun ble gravid, ble det en hval Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå