PyrionZ Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har frista med Tatovering i det siste, men vet ikke om det er dumt pga at jeg bare er 14, og vokser enda.. Og da vil den jo sikkert strekke seg? Er det noen andre bakdeler med det? Takker for svar; ) Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 EN bakdel er at ingen proffesjonelle vil tatovere en 14 åring. Lenke til kommentar
lene_120791 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg ville ha ventet til jeg var eldre. Jeg er bare 16 år selv, men har hørt at mange som tar tatovering i tidlig alder angrer. Jeg har hørt at man burde vente til man er 23 år, for da er man helt sikkre på hva man vil gjøre! En tatoovering skal du leve med resten av livet ditt ; D Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 det er nok en hvis fare for at den vil strekke seg og då bli matt og blass siden du fortsatt holder på å vokse deg stor og sterk hehe....men det kan selvfølgelig rettes på seinere, med å farge den på nytt. men hvis eg ikkje atr helt feil å må du vær fylt 18 for å ta tattis i norge hos en tattoo sjappe. ellers må folk få gjøre nett det de selv vil med kroppen sin hehe. har selv 2 stk og er storfornøyd. viktig at du er bombesikker på at du virkelig vil ha den på kroppen da den blir sittende på for resten av ditt liv. jeg ble anbefalt å få den tegnet på et papir, kopiere den opp og hengen den rundt om i leiligeten (så sant du ikkje har folk på besøk evt ) i 2 uker. hvis du fremdeles digger den så e det bare å kjøre på Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja. Når man er nøyaktig 23 vet man. "That's about the time that bitch hung up on me. Nobody likes you when you're 23." Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er ikke reglene, hvis man er over 16 må foresatte godkjenne med signatur elns. Jeg er sikekrt helt på bærtur. Jeg ville aldri tatt tatovering så tidlig. kanskje du begynenr å trene eller slutter å trene. Da strekekrn seg og blir stygg, eller skrumper inn for den saks skyld. Det koster vel litt å "gjenopprette" den. Pluss at du forandrer sikekrt mening om hva som er kult. Du er trossalt bare 14 år. Jeg er 16 år. Jeg skal sikekrt ha tatovering engang. Men det blir fra noe spesielt som fks. initialene til mitt barn. Kjærester kan ta slut men ikke barn så jeg tviler på at man noen gang vil angre på den fronten. Dette er min mening og jeg tviler iukke på at en hel haug mener noe helt annet. - Even Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tok tatto i syden når jeg var 14 jeg!. i dag er jeg snart 19. Fortsatt fornyød. Fikk den farget på nytt her i norge nå for litt over ett år siden. Jeg har trena veldig mye de siste årene og fått store muskler på armene.. men det har ikke ødelagt min tattovering. så sånn sett er ikke det noe problem vil jeg tro. Men sånn reelt det du spør om er at det er lurt. Da vil jeg svare: ja, HVIS du er bomboesikker. helt 190% sikker på at det er den du vil ha. OG nei hvis du er 70% sikker på at du vil ha. ( ikke heng dere opp i prosent andelen her. er bare et poeng) Også en ting til. Du får ikke tatt tatovering her i norge gett;).. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 23 - the magic barrier of life. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har frista med Tatovering i det siste, men vet ikke om det er dumt pga at jeg bare er 14, og vokser enda..Og da vil den jo sikkert strekke seg? Er det noen andre bakdeler med det? Takker for svar; ) Samtlige av de jeg kjenner som har tatoveringer startet å angre på det da de kom i 23-års alderen, så jeg ville ventet. Det er denne alderen de fleste oppdager at tatoveringer ikke er kult, men harry. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sånn rent bortsett fra at du ikke er helt utvokst i hodet, så er det ingenting fysisk i veien for at du tar en tatovering nå. Det skal en del vektøkning/reduksjon (fett/muskler) til for at en tatovering skal bli deformert, og enda mer til for at den blir ødelagt. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Dumt. Vent til du blir 21, sånn som en annen her på forumet, da kjønner du. Hvis du ikke sjønner den, så er det dobbelt så dumt. :!: Endret 9. april 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
lamial Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Øhm... Jeg er 23 nå og angrer ikke på min tatovering. (Som jeg fikk da jeg var atten) Jeg synes du bør vente til du er atten (eller seksten hvis du har tillatelse av foresatte). Det er fordi de fleste seriøse tatovører ikke vil gjøre det på noen som er yngre. Og er det noe du absolutt vil, er det å gå til en tatovør som er seriøs! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 og ta en tatovering når man er under 18 er ikke akkurat det smarteset , man ofrandrer mening like ofte som sokker i ung alder , og da er permanete merker ikke det smarteste Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil nå påstå at det er dumt å tatovere seg UANSETT alder. Man blir markerte for livet/ til man har tatt det bort, og det er dyrt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 vell hvis man tenker seg godt om og gjør noe man er sikker på så er det ikke noe galt med en tatovering . Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 vell hvis man tenker seg godt om og gjør noe man er sikker på så er det ikke noe galt med en tatovering . Men så er det de færreste som gjør det. Alle jentene vi ser med trampstamp er et godt eksempel på dette. Hvor mange av disse er klar over at de ikke får lov å ta epidural ved fødsel? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hva er problemet med trampstamps og epidural, egentlig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det problemet har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sprøyter på tatovert hud er generelt ikke populært. Samme hvor på kroppen det er. Lenke til kommentar
lamial Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hmm, merkelig. Søstra mi har en sånn, og det var da virkelig ikke noe problem da hun skulle føde? Abn0rmal: Hva er problemet med å "være merket for livet" egentlig? De som tatoverer seg gjør det jo fordi de synes det ser bra ut. Man begynner ikke plutselig å synes at tatovering er teit. Og er man misfornøyd med tatoveringen man tok for 10 år siden, kan man jo ofte tatovere noe annet over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå