entername Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 lurer på og kjøpe det her frontsettet Polk MOMO Lurer og forresten på og kjøpe det her kabelsettet Lurte eigentleg berre på om nokon hadde erfaringar i forhald til desse produkta? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ingen er erfaring med de høyttalerne, men har hatt en polk db kasse.. og kan vel ikke annet si enn at den kassa var fantastisk! venter på et par med 4x6 høyttalere fra Polk\Momo nå som jeg ble anbefalt av et bilstereofirma.. Så polk og polk\momo kan absolutt anbefales! kvalitet lang vei! Lenke til kommentar
entername Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Kjekt og høyre, og takker for meget rask respons. Trur eg legger inn ei bestilling ved neste lønning Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kjekt og høyre, og takker for meget rask respons.Trur eg legger inn ei bestilling ved neste lønning Har et sett MMC 690 kobla på en C300.2 Spiller rent og høyt. Skal kjøpe C400.4 og MMC 5250 til frontsett. Bruke alle 4 kanalene til frontsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå