Kistesnekker Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) ---- Endret 19. juni 2012 av Sergeant Satan Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 var ikkje color tv game det første fra nintendo då? 1977-1980? meiner eg har noko sånnt på loftet ein stad :/ Men har en nintendo med super mario bros 1 ja. Mista dessverre mario bros 3 :{ men så har no eg gargoyle quest 2! hehe. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jeg lurer på noen dere har hvert borti noen av sånt før. Jeg tror samtlige av oss over 20 år her på Gamer-forumet har vært borti en sånn. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Alle har vel hatt/spilt NES. Men skulle gjerne ha prøvd Color TV Game, fikk dessverre aldri prøvd den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg lurer på noen dere har hvert borti noen av sånt før. Jeg tror samtlige av oss over 20 år her på Gamer-forumet har vært borti en sånn. /Signed Husker jeg hadde Atari 2600 også en gang i tiden. Det var love. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har to stk 8bit Nintendo Entertainment System liggende på loftet hjemme hos foreldra mine, og det hender da at jeg drar en av de fram når jeg er der en gang i blant. Da går det som regel i Super Mario Bros 3, Gargoyle's Quest 2, Rad Gravity eller Uforia. Min gode gamle Atari XE Game System finner jeg dog ikke noe sted lenger, den virker å ha blitt tapt under flytting en gang ... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Har to stk 8bit Nintendo Entertainment System liggende på loftet hjemme hos foreldra mine, og det hender da at jeg drar en av de fram når jeg er der en gang i blant. Da går det som regel i Super Mario Bros 3, Gargoyle's Quest 2, Rad Gravity eller Uforia. Min gode gamle Atari XE Game System finner jeg dog ikke noe sted lenger, den virker å ha blitt tapt under flytting en gang ... Hmmmm... Kanskje flytte mennene dine er gamere. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 "Alle" kompisene mine hadde til slutt NES, og det gikk mye i SMB 1-2-3, Megaman 2 og 4, powerboat (e.l.), star tropic, world cup osv osv. Noen hadde også Atari, men stikka på D-pad'n knakk alltid, så ble så innmari sår på tomlen Spesielt i et sykkelspill vi spilte, hvor man skulle trykke fra side til side for å bruke pedalene og få fart. Those were the days, my friends.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 NES var gode tider!! Skynde seg hjem fra skolen for å spille Ice climber Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Spiller fortsatt på NES, even though SNES er tingen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Ikke for å være frekk, men Nintendo var ikke produsent av verdens første spill konsoll. Den kom heller ikke så seint som i 1985. Første var av Magnavox i 1972, maskinen het Odyssey Endret 8. april 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Var ikke NES den første som tilbudt en plattform for tredjepartsutviklere? Syns å huske noe sånt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Var ikke NES den første som tilbudt en plattform for tredjepartsutviklere? Syns å huske noe sånt. Det stemmer heller ikke. Det kom f.eks. flere tredjepartspill til Atari 2600. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Trodde vi snakka om Nintendo sin første spillkonsoll jeg... Men som allerede sakt, nintendo var ikke først ute Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Var ikke NES den første som tilbudt en plattform for tredjepartsutviklere? Syns å huske noe sånt. Det stemmer heller ikke. Det kom f.eks. flere tredjepartspill til Atari 2600. Her er hva jeg husket litt feil In addition, with the NES, Nintendo introduced a now-standard business model of software licensing for third-party developers.[15] PS: NES kom ut i Japan i 1983. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Var ikke NES den første som tilbudt en plattform for tredjepartsutviklere? Syns å huske noe sånt. Det stemmer heller ikke. Det kom f.eks. flere tredjepartspill til Atari 2600. Her er hva jeg husket litt feil In addition, with the NES, Nintendo introduced a now-standard business model of software licensing for third-party developers.[15] PS: NES kom ut i Japan i 1983. Da under navnet Famicom (short for Family Computer), stemmer ikke det? Og SNES var Super Famicom? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har fremdeles en fungerende NES i skapet her jeg, som jeg fikk i '90 Lenke til kommentar
VillKusseSladden Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det aller første konsoll spillet jeg hadde var Pong fra Atari. Kom i 1972 og jeg har den enda. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Og den var med utbyttbare kassetter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå