Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av bilstereo, 3500 ca

Anbefalte innlegg

Hei,

Fruen har fått seg bmw og planen er å montere annlegg i den også. Sitter en spiller der- så er i hovedsak høytalere, forsterker og bass vi trenger.

Håper da på noe slikt som en 4 kanals forsterker som kan drive bass + høytalere.

Og at det ikke overstiger noe særlig mer enn 3500,-

Sett litt på:

Pakke fra JBL

-------------------------------------------------------------------

Forsterker

Bass

Høytalere

-------------------------------------------------------------------

Kabler blir vel å kjøpe på biltema. Eventuelt phono kabel her

Sett gjerne opp et forslag..

Takk for alle tips.

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forsterkern er igrunn for liten for subben. De høytalerene skal vist være brukbare men var ikke om andre pakker i denne prisklassen. nå kommer du nok til å få mange som sier kjøp kompsett først og oppgrader seinere men om du ikke vil oppgradere seinere ville jeg nok gått for denne pakken, med mindre du er veldig flink til å lage kasse selv og kan gjøre det på et annet "budskjett"

Lenke til kommentar
De spiller utrolig dyp å ren bass når de er i kasser. har forrige modell av de.

Ok. Høres bra ut. Starte med det- og heller bygge ut med sub etterhvert. Men Klarer den forsterkeren din linka til å drive Rockford fosgate element, til omkring 1k og de høytalerne du linka til?

Lenke til kommentar

Av bass kan jeg anbefale Hertz ES250(D) dersom du vil ha 10", eller Hertz ES300(D) dersom du vil ha 12". Jeg har selv ES250D som jeg kjøpte etter anbefaling av flere bilstereofolk, som mente dette skule være av de aller beste elementene i prisklassen opp til litt over tusenlappen. Jeg har til nå ingenting og utsette på elementet. :)

For å gjøre et best mulig kjøp bør du registrere deg på Bilstereoforumet.no og lage en tråd der. Menge forhandlere der som gir deg gode tilbud, langt under veiledende priser som de aller fleste oppgir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...