Gjest Guest_Freddy_* Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hei folkens! Jeg hadde ubeskyttet sex med ei jente for 2 md tilbake og kjente allerede dagen etter at noe ikke føltes helt riktig. Jeg fikk ca 1 uke seinere tatt en blodprøve som indikerte null og niks og ca 3 uker senere pisseprøve + vattpinne prøve som heller ikke indikerte noen ting. Symptomene har vært en litt brennende følelse som har vart ca 1-2 dager av gangen for detter å ha blitt borte i opptil 2-3 uker før det har kommet tilbake igjen, men som regel kun for bare 1-2 dager. Når det har kommet har jeg også sett at penishode har fått noen rødaktige merker, men ikke noe som har sett videre drastisk ut a la infeksjon el lingende. Det har heller aldri vært ubehagelig å pisse. Jeg skal bestille ennå en legetime men siden jeg er lei av å ikke få noe svar på hva det kan være pluss at det er lenge med venting før jeg får ny time er jeg nysgjerrig på om det er noen som vet hva dette kanskje kan være. Jeg har hørt at det ikke nødvendigvis må være en kjønnssykdom men kanskje en annen type smitte som kan komme ved seksuell kontakt. Håper på tilbakemeldinger og takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Freddy_* Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Tenkte på det, men burde det ikke gjort vondt å pisse da? Det er faktisk en av de symptomene jeg ikke synes jeg har hatt i det hele tatt. Men i tilfelle det er det, vet du hvordan man kan bli kvitt d? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Meh!!! Det virker bare som du har vært borti noen "fremmede hormoner" som kroppen din ikke er vant med. Har hatt samme symtomene et par ganger når jeg har hatt meg noe "fremmed". Går over av seg selv for så og forsvinne helt! Men er du ekstra redd kan du sjekke deg senere om det blir verre (En måned eller 2 til ca). Skjeden til damer inneholder masse bakterier som ikke alltid går bra i sammen med dine bakterier, da blir det slåsskamp!! Kanskje du har fått en mild form for herpes? Kommer det sår med hvitt senter så er det garantert. Følg med på soldaten din framover på symptomer.. Endret 8. april 2008 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Gjest Guest_Freddy_* Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 var det jeg trodde og håpet selv og! men varte det så lenge for din del og kom tilbake noen ganger før dette skjedde? kan sikkert la det vente en stund til ja, er jo aldri uutholdelig eller direkte vondt, bare litt ubehagelig. ingenting som har tydet på sår, men skal sørge for å holde øye med det. Lege har jo faktisk sett på tilfellet selv, men siden ikke disse røde merkene var veldig tydelig da var jeg skeptisk deres vurdering av om jeg ikke hadde noe som helst. takk skal du ha for tips! Til overnevnte, så har jeg også tenkt det kanskje kunne vært sopp ja, men vet du om man får kjøpt medikamenter for dette selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå